dc.contributor.advisor | Samková, Libuše | |
dc.contributor.author | Fiřtová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:09:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:09:20Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/30653 | |
dc.description.abstract | Práce obsahuje sbírku úloh na posloupnosti a číselné řady na středních školách. Tato problematika je velice rozsáhlá a práce se převážně zaměřuje na využití posloupností a řad ve slovních úlohách, které jsou tématicky rozděleny podle zaměření jednotlivých úloh. Úlohy jsou členěny z pohledu historického, z pohledu aplikace v planimetrii a stereometrii, aplikace ve ?nanční matematice, atd. V části věnované posloupnostem je uvedena navíc kapitola věnovaná příkladům z matematických olympiád pro střední školy. | cze |
dc.format | 113 s. | |
dc.format | 113 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Posloupnost | cze |
dc.subject | aritmetická posloupnost | cze |
dc.subject | geometrická posloupnost | cze |
dc.subject | limita posloupnosti | cze |
dc.subject | (nekonečná) číselná řada | cze |
dc.subject | (nekonečná) geometrická řada. | cze |
dc.subject | The sequence | eng |
dc.subject | the arithemtical sequence | eng |
dc.subject | the geometrical sequence | eng |
dc.subject | the sequence
limit | eng |
dc.subject | the in?nite set of numbers | eng |
dc.subject | the in?nite geometric series. | eng |
dc.title | Posloupnosti a řady (nejen) ve slovních úlohách | cze |
dc.title.alternative | Sequences and series (not only) in word problems | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 30894 | |
dc.description.abstract-translated | The dissertation is comprised of list of tasks with the sequences and set of numbers used to the high schools. This issue is very extensive and the dissertation is focused on application of the sequesces and set of numberss in word mathematic tasks which are thematicly devided into particular tasks according to their specialization. The tasks are classi?ed from the point of historical view as well as from the point of application view - in planimetry and stereometry, in ?nancial mathematics etc. In the part dedicated to sequences is stated extra chapter focused on excersises from mathematic olympics for high schools. | eng |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-VT/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.description.defence | Diplomantka seznámila komisi s obsahem své diplomové práce. Uvedla několik příkladů z DP, reagovala na připomínky z posudků vedoucího a oponenta. Na závěr zodpověděl dotazy členů komise. | cze |