Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorNevyhoštěná, Iveta
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:33Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:33Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/30405
dc.description.abstractDiplomová práce Využití metod RWCT ve výuce anglického jazyka pojednává o možnostech využití aktivizujících metod programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení při výuce anglického jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části čerpá z odborné literatury zabývající se tématikou programu RWCT a pojednává o využití modelu E - U - R a různých aktivizačních metodách. V praktické části zkoumá využití tohoto modelu v hodinách anglického jazyka na základní škole. Je založena na souboru deseti příprav na vyučovací hodiny. Cílem praktické části je ukázat možnosti aplikace programu RWCT a modelu E - U - R do hodin anglického jazyka.cze
dc.format110
dc.format110
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectModerní výukové metodycze
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjectRWCTcze
dc.subjectmodel E - U - Rcze
dc.subjectmetody kritického myšlení.cze
dc.subjectModern methods of educationeng
dc.subjectcritical thinkingeng
dc.subjectRWCTeng
dc.subjectthe E - R - R modeleng
dc.subjectmethods of critical thinking.eng
dc.titleRWCT in Teaching English/Využití metod RWCT ve výuce anglického jazykacze
dc.title.alternativeRWCT in Teaching Englisheng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17658
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis called RWCT in Teaching English discusses the possibilities of utilization of activating methods of the Reading and Writing for Critical Thinking programme in teaching English. The thesis is divided into two parts - the theoretic and practical. In the theoretic part, it presents the RWCT programme, the three-stage E - R - R learning cycle and different activating methods. In the practical part, it examines the application of the three-stage learning cycle into English lessons at elementary school. It is based on ten lesson plans and its aim is to show how the RWCT programme with the educational three-stage learning cycle E - R - R can be used in English classes.eng
dc.date.accepted2013-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-FJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam