dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Nevyhoštěná, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:05:33Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:05:33Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/30405 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Využití metod RWCT ve výuce anglického jazyka pojednává o možnostech využití aktivizujících metod programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení při výuce anglického jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části čerpá z odborné literatury zabývající se tématikou programu RWCT a pojednává o využití modelu E - U - R a různých aktivizačních metodách. V praktické části zkoumá využití tohoto modelu v hodinách anglického jazyka na základní škole. Je založena na souboru deseti příprav na vyučovací hodiny. Cílem praktické části je ukázat možnosti aplikace programu RWCT a modelu E - U - R do hodin anglického jazyka. | cze |
dc.format | 110 | |
dc.format | 110 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Moderní výukové metody | cze |
dc.subject | kritické myšlení | cze |
dc.subject | RWCT | cze |
dc.subject | model E - U - R | cze |
dc.subject | metody kritického myšlení. | cze |
dc.subject | Modern methods of education | eng |
dc.subject | critical thinking | eng |
dc.subject | RWCT | eng |
dc.subject | the E - R - R model | eng |
dc.subject | methods of critical thinking. | eng |
dc.title | RWCT in Teaching English/Využití metod RWCT ve výuce anglického jazyka | cze |
dc.title.alternative | RWCT in Teaching English | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17658 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis called RWCT in Teaching English discusses the possibilities of utilization of activating methods of the Reading and Writing for Critical Thinking programme in teaching English. The thesis is divided into two parts - the theoretic and practical. In the theoretic part, it presents the RWCT programme, the three-stage
E - R - R learning cycle and different activating methods. In the practical part, it examines the application of the three-stage learning cycle into English lessons at elementary school. It is based on ten lesson plans and its aim is to show how the RWCT programme with the educational three-stage learning cycle E - R - R can be used in English classes. | eng |
dc.date.accepted | 2013-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-FJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |