dc.contributor.advisor | Pech, Pavel | |
dc.contributor.author | Mráz, Luděk | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:58:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:58:18Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/30238 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce Užití metod skládání papíru ve výuce matematiky je poukázat na význam origami v matematice a na jeho následné využití jakožto vhodné pomůcky v hodinách matematiky na základní, potažmo na střední škole. Převážná část práce je tak věnována praktickým problémům, tzn. konstrukcím rovinných a prostorových útvarů a řešením zajímavých, respektive problémových úloh, které jsou všechny doplněny o grafická řešení a důkazy. | cze |
dc.format | 39 s. | |
dc.format | 39 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | origami | cze |
dc.subject | formát papíru | cze |
dc.subject | axiomy | cze |
dc.subject | geometrické konstrukce | cze |
dc.subject | trojúhelník | cze |
dc.subject | čtverec | cze |
dc.subject | diagramy | cze |
dc.subject | důkazy | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | origami | eng |
dc.subject | paper | eng |
dc.subject | axioms | eng |
dc.subject | geometric constructions | eng |
dc.subject | triangle | eng |
dc.subject | square | eng |
dc.subject | diagrams | eng |
dc.subject | proofs | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.title | Užití metod skládání papíru ve výuce matematiky | cze |
dc.title.alternative | Use of paper folding techniques in teaching mathematics | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29794 | |
dc.description.abstract-translated | The target of the Bachelor's thesis "Use of paper folding techniques in teaching mathematics" is to highlight the importance of origami in mathematics and its subsequent use as a suitable tool in lessons of mathematics in primary or in secondary schools. Most of the work is devoted to practical problems. It means constructions of planar and spatial figures and solving interesting or problematic tasks which are accompanied by graphics solutions and proofs. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mu-Zu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.description.defence | Student nejprve popsal historii skládání papíru-origami. V další části popsal Husitovy axiomy, se kterých skládání papírů vychází. V závěrečné části svého vystoupení popsal užití metody skládání papíru při konstrukci tečen paraboly a při trisekci úhlu. | cze |