dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Nováková, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:53:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:53:15Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-03-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/30038 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je zjistit, jak probíhá adaptace dětí předškolního věku při pobytu na škole v přírodě. Diagnostikovat vzniklé potíže, které mohou nastat a ovlivňovat chování dětí. Zaměřit se na to, jak těmto problémům předcházet, či je alespoň eliminovat. Teoretická část představuje prostředí školy v přírodě s vymezením hlavního přínosu tohoto typu zařízení. Další část je věnována stručné charakteristice předškolního období a jeho vývojovým specifikům. Závěr je zaměřen na adaptační proces, jeho formy, potíže a činitele, kteří jej ovlivňují. V praktické části bylo provedeno výzkumné šetření pro určení nejčastějších potíží adaptace při delším pobytu mimo domov, stanovení jak jim předcházet, či je alespoň eliminovat. Použita byla metoda rozhovoru a analýza záznamů pořízených z téměř ročního pozorování dětí na škole v přírodě. | cze |
dc.format | 59 s. (91 381 znaků) | |
dc.format | 59 s. (91 381 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | adaptace | cze |
dc.subject | potřeby | cze |
dc.subject | prostředí | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | stres | cze |
dc.subject | škola v přírodě | cze |
dc.subject | temperament | cze |
dc.subject | adaptation | eng |
dc.subject | needs | eng |
dc.subject | environment | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | stress | eng |
dc.subject | youth camp | eng |
dc.subject | temperament | eng |
dc.title | Adaptace dětí předškolního věku na škole v přírodě | cze |
dc.title.alternative | The Adaptation of Preschool Children to School in a Countryside | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29216 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this disertation is to find out, how children of pre-school age integrate into a school in countryside. It is also to identify existing complications, which can interfere and affect the childern?s behaviour in this environment, to focus on avoiding or eliminating these problems. The theoretical part is aimed at describing the camp?s environment with focus being on the benefits to its attendees. The next stage is devoted to outlining the broad characteristics of the pre-school period and it?s development plan. The summary describes the adaptation process, its forms, issues and any influencing factors. The practical part is focused on the research made for finding out the most common issues within adaptation whilst spending long periods of time away from home, how to avoid them, or at least eliminate them. A method of discussion and analysis of documentation was used based on a yearly observation of the children in the school in countryside. | eng |
dc.date.accepted | 2013-04-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |