Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorKudrnová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T07:17:34Z
dc.date.available2021-12-08T07:17:34Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/29604
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo dozvědět se základní údaje o agresivním chování dětí prvního stupně základní školy. Teoretická část definuje základní pojmy ? agrese a agresivita, dále se práce věnuje příčinám vzniku agresivního chování u dětí, jak se agresivní chování projevuje a hledá řešení při nápravě a prevenci agresivity dětí prvního stupně základní školy. Praktická část zkoumá, zda děti ví, co je to agresivní chování, zda už se s tímto chováním setkaly, jestli ví, co dělat v případě, že je někomu ubližováno, zda žáci důvěřují svým pedagogů a komu se svěřují. Práce zkoumá, kdo se ve škole chová agresivně, jak pedagogové trestají agresory a zda učí o této problematice své žáky. Vše se zkoumá pomocí dotazníku pro žáky a pro pedagogy. Ověřují se stanovené hypotetické výroky. Na konci práce je závěrečné shrnutí zkoumaných dat.cze
dc.format136 s.
dc.format136 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectagresecze
dc.subjectagresivitacze
dc.subjectžáci prvního stupně základní školycze
dc.subjectpříčiny a projevy agresivitycze
dc.subjectaggressioneng
dc.subjectaggressioneng
dc.subjectpupils of primary schooleng
dc.subjectcauses and manifestations of aggressioneng
dc.titleAgresivita dětí na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeAgression of children in a primary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17879
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to find out basic information about the aggressive behavior of children of primary school. The theoretical section defines the basic concepts - aggression and aggressiveness, as well as the work deals with the causes of aggressive behavior in children, as reflected in aggressive behavior and seeks solutions to remedy and prevent aggression of children of primary school. The practical part examines whether children know what is aggressive behavior that had already met with this behavior if he knew what to do if someone is hurt, whether students trust their teachers and to whom is entrusted. The work examines who behaves aggressively in school, how teachers punish aggressors, and that learning about the issue of his pupils. Everything is examined using a questionnaire for pupils and teachers. Tested are specified hypothetical statements. At the end of the work is the final summary of the data examined.eng
dc.date.accepted2012-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProcházka, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam