Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorSoukupová, Štěpánka
dc.date.accessioned2021-12-08T07:06:17Z
dc.date.available2021-12-08T07:06:17Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/29098
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá pedagogikou Marie Montessori, jejím historickým vývojem, uplatněním v českém systému vzdělávání a jejím přínosem pro děti v předškolním věku. Práce popisuje nejdůležitější prvky a principy pedagogiky Marie Montessori a obsahuje také srovnání denního režimu v klasické mateřské škole a v Montessori předškolním zařízení. Praktická část uvádí výsledky vlastního průzkumu zaměřeného na využití pedagogiky Marie Montessori v současných rodinách. Průzkum se zabývá tím, jaké mají rodiče dětí v předškolním věku znalosti o této pedagogice, jestli děti předškolního věku navštěvují Montessori centra a zda využívají některé Montessori pomůcky také v domácím prostředí.cze
dc.format53
dc.format53
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní věkcze
dc.subjectMontessori pedagogikacze
dc.subjectdítě v předškolním věkucze
dc.subjectalternativní školacze
dc.subjectklasická mateřská školacze
dc.subjectMontessori centrumcze
dc.subjectMontessori pomůcky.cze
dc.subjectPre-school ageeng
dc.subjectMontessori´s pedagogyeng
dc.subjectchild of pre-school ageeng
dc.subjectalternative schooleng
dc.subjectclassical pre-primary schooleng
dc.subjectMontessori centreeng
dc.subjectMontessori´s teaching aids.eng
dc.titleVýznam pedagogiky Marie Montessori pro předškolní zařízenícze
dc.title.alternativeImportanceofMariaMontessoriEducationforpre-primaryschoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24019
dc.description.abstract-translatedThe main areas covered in this thesis include Maria Montessori´s pedagogy, its historical development, its use in the Czech educational system and its benefits for children of pre-school age. The text describes the most important elements and principles of Maria Montessori´s pedagogy and includes a comparison of daily routine in classical pre-primary schools and Montessori centres. The practical part presents results of a research focused on the use of Maria Montessori´s pedagogy in today´s families. The research seeks to find out what knowledge of this pedagogy the parents have, whether the children of pre-school age attend Montessori centres and whether Montessori´s teaching aids are also used at home.eng
dc.date.accepted2012-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam