dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Ohrazdová, Jiřina Sára | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:06:27Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:06:27Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2896 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá klíčovými pojmy formální vzdělávání, neformální vzdělávání a výchova mimo vyučování. Druhá část se zaměřuje na prostředky, které podporují formální vzdělávání. Jedná se o obsah vzdělávání, prostředí, metody, vztah pedagoga a dítěte a vztahy mezi dětmi navzájem. Důležitá je role pedagoga, který vybírá činnosti a ovlivňuje jejich průběh. Třetí kapitola je případovou studií kontaktního centra Maják, kde probíhá doučování dětí a další volnočasové aktivity pro romské děti. V této části práce je popis zařízení, aplikované teoretické poznatky, osobní zkušenosti s tímto zařízením a rozhovor se sociálním pracovníkem, dětmi navštěvující toto zařízení a paní učitelkou ze školy, kam děti chodí. Z rozhovorů vyplývá, že děti, které Maják navštěvují, jsou více motivovány učit se a ve škole se jejich výsledky zlepšují. | cze |
dc.format | 41s. (75 810 znaků) | |
dc.format | 41s. (75 810 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | celoživotní vzdělávání | cze |
dc.subject | formální vzdělávání | cze |
dc.subject | neformální vzdělávání | cze |
dc.subject | informální vzdělávání | cze |
dc.subject | výchova mimo vyučování | cze |
dc.subject | podpora vzdělávání | cze |
dc.subject | prostředky podporující vzdělávání | cze |
dc.subject | instituce neformálního vzdělávání | cze |
dc.subject | kontaktní centrum Maják | cze |
dc.subject | lifelong learning | eng |
dc.subject | formal education | eng |
dc.subject | nonformal education | eng |
dc.subject | informal education | eng |
dc.subject | education outside of the classroom | eng |
dc.subject | learning support | eng |
dc.subject | means to support education | eng |
dc.subject | nonformal education institutions | eng |
dc.subject | contact centre Maják | eng |
dc.title | Neformální vzdělávání jako podpora formálního vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Informal learning as support of formal education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 25331 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with key concepts of formal education, nonformal education and training outside of the classroom. The second part focuses on means that support formal education. This is the content of education, environment, methods, teacher-child relationship and the relationship between the children. The role of a teacher is important he chooses activities and affects their progress. The third chapter is a case study of contact center Maják, tutoring children and organizing other leisure activities for Roma children. This section is a description of the facility, applied theoretical knowledge, personal experience with facility and an interview with a social worker, children visiting the facility and Mrs teacher from school, where children go. The interviews show that children who attend Maják are more motivated to learn and they improve their results in school. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |