dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Repková, Dominika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:38Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:38Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/28808 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je orientovat se v problémech klimatu školy a třídy na základní škole. Práce se zabývá porovnáním klimatu tříd na základních školách z hlediska velikosti města, kde se daná základní škola nachází.
Teoretická část definuje základní pojmy - prostředí, atmosféra a klima. Dále uvádí typologie klimatu a aktéry klimatu. Také se zaměřujeme na přístupy šetření klimatu a metody měření klimatu.
Praktická část zprvu definuje použitou metodu MCI, dále pak zpracovává cíle a hypotézy výzkumu. Poté popisuje realizaci výzkumu, který probíhal v šestých ročnících základních škol. V závěru práce se ověřují stanovené hypotézy. | cze |
dc.format | 101 s. (106480 znaků) | |
dc.format | 101 s. (106480 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | klima třídy | cze |
dc.subject | klima školy | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | interakce žák - učitel | cze |
dc.subject | interakce žák - žák | cze |
dc.subject | interakce učitel - učitel | cze |
dc.subject | metoda MCI | cze |
dc.subject | class climate | eng |
dc.subject | school climate | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | student interactions - teacher | eng |
dc.subject | student interaction - student | eng |
dc.subject | teacher interactions - teacher | eng |
dc.subject | MCI method | eng |
dc.title | Klima školy a třídy | cze |
dc.title.alternative | Climate of schoul and vlase | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17438 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis is to focus on issues of school and class climate in elementary school. The paper deals with comparing class climate in elementary schools based on the size of the city, where a given elementary school is located.
The theoretical section defines the basic terms - the environment, atmosphere and climate. It also states climate typology and climate actors. It further focuses on accessing surveys and methods of measuring climate.
At first, the practical part defines the used MCI method, then processes the research objectives and hypotheses. Subsequently it describes the results of the survey that took place in the sixth grade of elementary school. In the final part the set hypothesis are verified. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Procházka, Miroslav | |