Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorRepková, Dominika
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:38Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:38Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/28808
dc.description.abstractCílem diplomové práce je orientovat se v problémech klimatu školy a třídy na základní škole. Práce se zabývá porovnáním klimatu tříd na základních školách z hlediska velikosti města, kde se daná základní škola nachází. Teoretická část definuje základní pojmy - prostředí, atmosféra a klima. Dále uvádí typologie klimatu a aktéry klimatu. Také se zaměřujeme na přístupy šetření klimatu a metody měření klimatu. Praktická část zprvu definuje použitou metodu MCI, dále pak zpracovává cíle a hypotézy výzkumu. Poté popisuje realizaci výzkumu, který probíhal v šestých ročnících základních škol. V závěru práce se ověřují stanovené hypotézy.cze
dc.format101 s. (106480 znaků)
dc.format101 s. (106480 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklima třídycze
dc.subjectklima školycze
dc.subjectžákcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectinterakce žák - učitelcze
dc.subjectinterakce žák - žákcze
dc.subjectinterakce učitel - učitelcze
dc.subjectmetoda MCIcze
dc.subjectclass climateeng
dc.subjectschool climateeng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectteachereng
dc.subjectstudent interactions - teachereng
dc.subjectstudent interaction - studenteng
dc.subjectteacher interactions - teachereng
dc.subjectMCI methodeng
dc.titleKlima školy a třídycze
dc.title.alternativeClimate of schoul and vlaseeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17438
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to focus on issues of school and class climate in elementary school. The paper deals with comparing class climate in elementary schools based on the size of the city, where a given elementary school is located. The theoretical section defines the basic terms - the environment, atmosphere and climate. It also states climate typology and climate actors. It further focuses on accessing surveys and methods of measuring climate. At first, the practical part defines the used MCI method, then processes the research objectives and hypotheses. Subsequently it describes the results of the survey that took place in the sixth grade of elementary school. In the final part the set hypothesis are verified.eng
dc.date.accepted2011-05-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProcházka, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam