Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorMudruňková, Klára
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:20Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:20Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/28790
dc.description.abstractVstup dítěte do školy je důležitý vývojový mezník. Každé dítě je osobnost, a tak existují různé varianty přizpůsobení se novým podmínkám. Teoretická část diplomové práce seznamuje se základními pojmy předškolního a školního období a adaptací dětí. Na základě kvalitativního šetření pak dochází k jejich srovnávání s prezentovanými výsledky. Praktická část kopíruje teoretickou a je zaměřena na srovnání úspěšnosti či neúspěšnosti ve stanovených kategoriích. Z důvodu možnosti pozorovat adaptaci na základní školu u výrazně odlišných dětí, byly do šetření vybrány děti, které se svými dovednostmi a schopnostmi lišily již v mateřské škole. Pro získání co nejvíce informací o dětech slouží jednak pozorování, testy, rozhovory provedené s paní učitelkami v obou zařízeních, ale také dotazníky směřované rodičům dětí.cze
dc.format83 s.
dc.format83 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectškolní věkcze
dc.subjectvývojcze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectpre-school periodeng
dc.subjectschool periodeng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.titleAdaptace dětí na ZŠcze
dc.title.alternativeThe adaptation of children to the primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17384
dc.description.abstract-translatedThe child?s entry to school is an important developmental milestone. Each child is a personality, so there are different variants of adaptation to new conditions. The theoretical part of the thesis acquaints the reader with basic concepts of the pre-school period, school period, and children?s adaptation. On the basis of a qualitative survey, the thesis, then, compares them with presented results. The practical part follows the theoretical one and focuses on comparing success or failure in specified categories. To observe adaptation of very different children to the primary school, children with varied skills and abilities were selected for the survey already in the nursery school. To obtain as much information about children as possible, observations, tests, interviews with teachers in both types of educational institutions as well as questionnaires for parents were used.eng
dc.date.accepted2011-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNehrerová, Erika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam