• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Návrh pracovních listů pro výuku funkcí s programem Derive 6 na ZŠ

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (3.512Mb)
    Posudek vedoucího práce (26.27Kb)
    Posudek oponenta práce (35.75Kb)
    Datum
    2010
    Autor
    Supová, Táňa
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Ve své diplomové práci se zabývám mnou vytvořenou interaktivní učebnicí určenou pro výuku funkcí na základní škole. V úvodní části diplomové práce zmiňuji pojem učebnice, moderní učebnice, interaktivní učebnice. V hlavní části diplomové práce popisuji manuál k vytvořené interaktivní učebnici. V manuálu popisuji prostředí učebnice, její ovládání, jednotlivé příklady. Dále v diplomové práci popisuji výukový experiment, který proběhl na vybrané základní škole. V závěru diplomové práce vyhodnocuji zadané dotazníky a uvádím výsledky výuky.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/28151
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV