dc.contributor.advisor | Šebrle, Zdeněk | |
dc.contributor.author | Plíšková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:55:36Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:55:36Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/27972 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá zjištěním komunikace učitele tělesné výchovy se žáky a jejich využívání ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na Znojemsku. Cílem práce je zjistit jak komunikují učitelé těsné výchovy se žáky na Znojemsku. Pro zjišťování výsledků byla využita metoda krátkodobého pozorování. Výzkum probíhal na 3 základních školách u 6 učitelů na Znojemsku. Odpozorováno bylo 36 hodin tělesné výchovy. Výsledky byly zpracovány do přehledných grafů a tabulek. | cze |
dc.format | 58 s., 1 s. příloh | |
dc.format | 58 s., 1 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | interakce | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | Communication | eng |
dc.subject | interaction | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.title | Prostředky komunikace učitele tělesné výchovy se žáky a jejich využívání ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na Znojemsku\\ | cze |
dc.title.alternative | The means of communications of physical education teacher with pupils and their exploitation in instructed units of physical training on district of Znojmo | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 11327 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma work deals with snapping of the communication of the physical education teacher with pupils and their exploitation in instructed units physical training on the district of Znojmo. The objective of work is found out how physical education teacher communicate with pupils on district Znojmo. Purposes work is find out how communicate physical education teacher with pupil on district Znojmo. The method of short-term espial was utilized for determination of results. The research of work proceeded at three primary schools with six teachers on district of Znojmo. The thirty-six of lessons was got off of the physical training. The results were elaborated into the well-arranged of the graphs and tablets. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Př-TV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dřevikovská, Pavla | |