dc.contributor.advisor | Vaněk, Jan | |
dc.contributor.author | Škrobáková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:50:56Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:50:56Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/27612 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na adaptaci dětí při vstupu do mateřské školy v souvislosti s typem jejich citové vazby.
V teoretické části jsem definovala pojmy jako jsou adaptace, citová vazba, socializace a výchova.
V praktické části jsem shrnula výsledky svého pozorování, které jsem prováděla u sedmi nově příchozích dětí. Doplňující informace jsem získala z rozhovorů s rodiči,
s kolegyněmi a samotnými dětmi. Zaměřila jsem se na jejich adaptaci, popsala jsem její průběh vzhledem k dané citové vazbě.
Cílem této práce bylo zjistit, jak děti zvládají vstup do mateřské školy v souvislosti s jejich citovou vazbou, jaké chování je charakteristické pro daný typ citové vazby a jaký vliv má na samotný proces adaptace. | cze |
dc.format | 63 | |
dc.format | 63 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | adaptace | cze |
dc.subject | separační úzkost | cze |
dc.subject | teorie přechodu | cze |
dc.subject | rituály | cze |
dc.subject | stres | cze |
dc.subject | citová vazba | cze |
dc.subject | socializace | cze |
dc.subject | sociální učení | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | výchovné styly | cze |
dc.subject | adaptation | eng |
dc.subject | separation anxiety | eng |
dc.subject | theory of changeover | eng |
dc.subject | rituals | eng |
dc.subject | stress | eng |
dc.subject | emotional relationship | eng |
dc.subject | socialization | eng |
dc.subject | social learning | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | educational types/styles | eng |
dc.title | Adaptace dětí při vstupu do MŠ v souvislosti s typem jejich citové vazby | cze |
dc.title.alternative | Adaptation of children on entering the kindergarten in connection with the type of their emotional binding | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15196 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on children adaptations to kindergarten enter
in connection with type of emotional relationship.
The theoretical part defines terms as adaptation, emotional relationship, socialization and education.
The practical part recapitulates results of my observation accomplished by seven children newly entered the kindergarten. I obtained the supplementary information from parents, colleagues and children through the conversation. I focused on their adaptation and described its’ course considering the emotional relationship.
The aim of this thesis was to find out how do the children cope with the kindergarten enter in connection with their emotional relationship, which behaviour is characteristic of the given emotional relationship type and how it influences the adaptation process. | eng |
dc.date.accepted | 2010-04-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |