dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Hrabětová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:50:34Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:50:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2009-12-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/27529 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce představuje problematiku bilingvní výchovy jako nového trendu ve vzdělávání předškolních dětí.
Teoretická část charakterizuje vývojová specifika dítěte předškolního věku s akcentem na vývoj řeči. Dále definuje pojem bilingvismus a zabývá se bilingvními rodinami, bilingvní výchovou předškolních dětí v rodinách a předškolních zařízeních a vlivem bilingvní výchovy na vývoj dítěte.
Praktická část je výzkumným šetřením prostředí českých a anglických mateřských škol, které je zaměřeno na naplňování potřeb dítěte předškolního věku v rozdílných psychosociálních a organizačních podmínkách. | cze |
dc.format | 66 s. | |
dc.format | 66 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | bilingvismus | cze |
dc.subject | bilingvní výchova | cze |
dc.subject | bilingvní rodina | cze |
dc.subject | dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | typologie bilingvismu | cze |
dc.subject | vývojová specifika dítěte | cze |
dc.subject | vývoj řeči | cze |
dc.subject | Bilingualism | eng |
dc.subject | bilingual education | eng |
dc.subject | bilingual family | eng |
dc.subject | child of pre-school age | eng |
dc.subject | types of bilingualism | eng |
dc.subject | specific stages of child development | eng |
dc.subject | speech development | eng |
dc.title | Anglická mateřská škola v České republice | cze |
dc.title.alternative | The English Preschool in Czech Republic | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 12091 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor Thesis introduces the problem of bilingual education as a new trend in Early Childhood education.
The theoretical part discusses the specific stages of development of pre-school aged children, with the focus on speech development. It also defines the term bilingualism and deals with bilingual families, bilingual education of pre-school children in the family and pre-school settings, and the influence of bilingual education on children's development.
The practical research focuses on the fulfilment of pre-school children’s needs under different psychosocial and organisational conditions within the environment of Czech and English pre-schools. | eng |
dc.date.accepted | 2010-02-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |