dc.contributor.advisor | Roučová, Eva | |
dc.contributor.author | Kubíčková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:21:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:21:28Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/27363 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá problematikou a následně diagnostikou prekonceptů k didaktickým pojmům u studentů učitelství a učitelů v praxi na 1. stupni ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit, do jaké míry spolu souvisí vnímání vybraných didaktických pojmů mezi studenty pedagogické fakulty a učiteli na 1. stupni ZŠ.
Teoretická část se zabývá odborným vymezením výzkumné metody sémantického diferenciálu a vymezením pojmů zahrnutých ve výzkumu.
V praktické části byly zjištěny a zpracovány údaje o vnímání zvolených didaktických pojmů pomocí metody sémantického diferenciálu. | cze |
dc.format | 81 s. | |
dc.format | 81 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výzkum | cze |
dc.subject | sémantický diferenciál | cze |
dc.subject | sebereflexe | cze |
dc.subject | učení | cze |
dc.subject | autorita učitele | cze |
dc.subject | konstrukce poznání | cze |
dc.subject | didaktické metody | cze |
dc.subject | didaktické zásady | cze |
dc.subject | praktické činnosti | cze |
dc.subject | kritické myšlení | cze |
dc.subject | projektové vyučování | cze |
dc.subject | sebevědomí učitele | cze |
dc.subject | kompetence učitele | cze |
dc.subject | učební styl | cze |
dc.subject | research | eng |
dc.subject | semantic differential | eng |
dc.subject | self-reflection | eng |
dc.subject | learning | eng |
dc.subject | teacher´s authority | eng |
dc.subject | construction of cognition | eng |
dc.subject | didactic methods | eng |
dc.subject | didactic principals | eng |
dc.subject | practical activities | eng |
dc.subject | critical thinking | eng |
dc.subject | project teaching | eng |
dc.subject | teacher´s selfconfidence | eng |
dc.subject | teacher´s skills | eng |
dc.subject | learning style | eng |
dc.title | Diagnostika vybraných didaktických pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství a učitelů na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Diagnosis of Chosen Didactic Concepts in Semantic Space of Students of Teaching and Primary School Teachers | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6443 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma work raises the issues and subsequently the diagnostics of preconcepts for didactic concepts of students of teaching and primary school teachers. The aim of this work was to find out to what extent the perception of some chosen didactic concepts are related comparing students of pedagogical faculty and primary school teachers.
The theoretical part aims to the technical definition of the semantic differential research method and definition of the concepts involved in the research.
In the practical part the data relating to chosen didactic concepts were found and processed by method of semantic differential. | eng |
dc.date.accepted | 2009-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Burianová, Alena | |