Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorKubíčková, Eva
dc.date.accessioned2021-12-07T12:21:28Z
dc.date.available2021-12-07T12:21:28Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/27363
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou a následně diagnostikou prekonceptů k didaktickým pojmům u studentů učitelství a učitelů v praxi na 1. stupni ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit, do jaké míry spolu souvisí vnímání vybraných didaktických pojmů mezi studenty pedagogické fakulty a učiteli na 1. stupni ZŠ. Teoretická část se zabývá odborným vymezením výzkumné metody sémantického diferenciálu a vymezením pojmů zahrnutých ve výzkumu. V praktické části byly zjištěny a zpracovány údaje o vnímání zvolených didaktických pojmů pomocí metody sémantického diferenciálu.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectsémantický diferenciálcze
dc.subjectsebereflexecze
dc.subjectučenícze
dc.subjectautorita učitelecze
dc.subjectkonstrukce poznánícze
dc.subjectdidaktické metodycze
dc.subjectdidaktické zásadycze
dc.subjectpraktické činnosticze
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjectprojektové vyučovánícze
dc.subjectsebevědomí učitelecze
dc.subjectkompetence učitelecze
dc.subjectučební stylcze
dc.subjectresearcheng
dc.subjectsemantic differentialeng
dc.subjectself-reflectioneng
dc.subjectlearningeng
dc.subjectteacher´s authorityeng
dc.subjectconstruction of cognitioneng
dc.subjectdidactic methodseng
dc.subjectdidactic principalseng
dc.subjectpractical activitieseng
dc.subjectcritical thinkingeng
dc.subjectproject teachingeng
dc.subjectteacher´s selfconfidenceeng
dc.subjectteacher´s skillseng
dc.subjectlearning styleeng
dc.titleDiagnostika vybraných didaktických pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství a učitelů na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeDiagnosis of Chosen Didactic Concepts in Semantic Space of Students of Teaching and Primary School Teacherseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6443
dc.description.abstract-translatedThis diploma work raises the issues and subsequently the diagnostics of preconcepts for didactic concepts of students of teaching and primary school teachers. The aim of this work was to find out to what extent the perception of some chosen didactic concepts are related comparing students of pedagogical faculty and primary school teachers. The theoretical part aims to the technical definition of the semantic differential research method and definition of the concepts involved in the research. In the practical part the data relating to chosen didactic concepts were found and processed by method of semantic differential.eng
dc.date.accepted2009-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBurianová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam