dc.contributor.advisor | Pokorný, Jiří | |
dc.contributor.author | Urbánková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:03:59Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:03:59Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2727 | |
dc.description.abstract | Hlavním tématem této bakalářské práce je porovnání rozdílů ve využití dramatické výchovy v základních školách a volnočasových centrech. Teoretická část se zabývá nejen pojmem dramatická výchova, ale také stručně nastiňuje její historický vývoj u nás. Dále se zaměřuje na školní i mimoškolní dramatickou výchovu a následně porovnává rozdíly ve využití dramatické výchovy v základních školách a volnočasových centrech.
Cílem praktické části je porovnat rozdíly ve využití dramatické výchovy ve vybraných základních školách a volnočasových centrech. Také si klade za cíl zjistit přednosti a nedostatky dramatické výchovy v těchto vybraných zařízeních. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dramatická výchova | cze |
dc.subject | školní dramatická výchova | cze |
dc.subject | mimoškolní dramatická výchova | cze |
dc.subject | dramatická výchova v základních školách | cze |
dc.subject | dramatická výchova ve volnočasových centrech | cze |
dc.subject | drama | eng |
dc.subject | school drama | eng |
dc.subject | extracurricular drama | eng |
dc.subject | drama in primary school | eng |
dc.subject | drama in leisure centers | eng |
dc.title | Rozdíly ve využití dramatické výchovy v základních školách a volnočasových centrech | cze |
dc.title.alternative | The Differences in the use of drama in primary schools and leisure centres | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 17603 | |
dc.description.abstract-translated | The main theme of this thesis is to compare the differences in the use of drama in primary schools and leisure centers. The theoretical part deals with not only the concept of drama, but also briefly outlines the historical development of our country. Then it focuses on school and extracurricular drama and further compares the differences in the use of drama in primary schools and leisure centers.
The aim of the practical part is to compare the differences in the use of drama in selected primary schools and leisure centers. It also aims to identify the strengths and weaknesses of drama in these selected establishments. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální práce | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |