Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMišovič, Ján
dc.contributor.authorSoldátová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T13:01:57Z
dc.date.available2021-11-19T13:01:57Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2654
dc.description.abstractPráce se zabývá působením užívání efektivní komunikace a prosociálních činností na jednání dětí mladšího školního věku ve třídě školní družiny. Sledovány jsou oblasti zvládání, řešení a četnosti konfliktů, spokojenosti, pocitu bezpečí ve školní družině a projevování vlastních názorů. Dále je srovnáváno klima třídy školní družiny před výzkumem v únoru 2014 a po jeho skončení v dubnu 2014. Výsledky empirického šetření kvantitativního výzkumu jsou porovnány mezi sebou na počátku a na konci výzkumu i s výsledky kontrolní skupiny. Dokazují, že změna výchovného přístupu, pomocí efektivní komunikace a prosociálních činností, může projevy chování dětí ovlivnit.cze
dc.formats. 72, 8 s. příloh (115 109)
dc.formats. 72, 8 s. příloh (115 109)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectefektivní komunikacecze
dc.subjectsociální dovednosticze
dc.subjectprosociální činnosticze
dc.subjectklima školní třídycze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectpedagogic communicationeng
dc.subjectefficient communicationeng
dc.subjectsocial acquirementseng
dc.subjectprosocial activitieseng
dc.subjectatmosphere within school classeng
dc.subjectafter-school clubeng
dc.titleKe změnám v jednání dětí při použití efektivní komunikace a prosociálních činností.cze
dc.title.alternativeChanges in the behavior of children in a group of school clubs the careful application of effective communicationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag39590
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the instrumentality of usage efficient communication and prosocial activities on primary children´s behaviour in class after-school club. The observed areas are coping, solving plus percent occurrence of conflicts, mutual communication together with the expression of personal opinions. Furthermore, the work compared the atmosphere within the class after-school club before the research in January 2014 and after its completion in June 2014. The results of the empirical investigation of quantitative research are compared with each other at the beginning as well as at the end of the research. These outcomes were compared with the results of the control group. They prove that the change of educational approach by using the effective communication and prosocial activities can affect children's behavior.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam