dc.contributor.advisor | Mišovič, Ján | |
dc.contributor.author | Soldátová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:01:57Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:01:57Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2654 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá působením užívání efektivní komunikace a prosociálních činností
na jednání dětí mladšího školního věku ve třídě školní družiny. Sledovány jsou oblasti zvládání, řešení a četnosti konfliktů, spokojenosti, pocitu bezpečí ve školní družině a projevování vlastních názorů. Dále je srovnáváno klima třídy školní družiny před výzkumem v únoru 2014 a po jeho skončení v dubnu 2014. Výsledky empirického šetření kvantitativního výzkumu jsou porovnány mezi sebou na počátku a na konci výzkumu i s výsledky kontrolní skupiny. Dokazují, že změna výchovného přístupu, pomocí efektivní komunikace a prosociálních činností, může projevy chování dětí ovlivnit. | cze |
dc.format | s. 72, 8 s. příloh (115 109) | |
dc.format | s. 72, 8 s. příloh (115 109) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pedagogická komunikace | cze |
dc.subject | efektivní komunikace | cze |
dc.subject | sociální dovednosti | cze |
dc.subject | prosociální činnosti | cze |
dc.subject | klima školní třídy | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | pedagogic communication | eng |
dc.subject | efficient communication | eng |
dc.subject | social acquirements | eng |
dc.subject | prosocial activities | eng |
dc.subject | atmosphere within school class | eng |
dc.subject | after-school club | eng |
dc.title | Ke změnám v jednání dětí při použití efektivní komunikace
a prosociálních činností. | cze |
dc.title.alternative | Changes in the behavior of children in a group of school clubs the careful application of effective communication | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 39590 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the instrumentality of usage efficient communication
and prosocial activities on primary children´s behaviour in class after-school club.
The observed areas are coping, solving plus percent occurrence of conflicts, mutual communication together with the expression of personal opinions. Furthermore, the work compared the atmosphere within the class after-school club before the research in January 2014 and after its completion in June 2014. The results of the empirical investigation of quantitative research are compared with each other at the beginning as well as at the end of the research. These outcomes were compared with the results of the control group. They prove that the change of educational approach by using the effective communication and prosocial activities can affect children's behavior. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |