Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorTáborská, Nikola
dc.date.accessioned2021-11-19T13:00:59Z
dc.date.available2021-11-19T13:00:59Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-11-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2627
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá rozborem pojmu tvořivost a odborných pojmů s tvořivostí souvisejících. Jsou zde popsány cíle výchovy a vzdělávání v dějinách filosofie a rozvoj tvořivosti v kurikulárních dokumentech. Hlavním cílem této práce bylo poukázat na rozvoj tvořivosti u dětí jako na cíl výchovy a vzdělávání.cze
dc.format78 s.
dc.format78 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTvořivostcze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectimaginativní výchovacze
dc.subjectfilosofie výchovycze
dc.subjectkurikulární dokumenty.cze
dc.subjectCreativityeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectimaginative educationeng
dc.subjectphilosophy of educationeng
dc.subjectcurriculum.eng
dc.titleRozvoj tvořivosti jako cíl výchovy a vzdělávánícze
dc.title.alternativeFostering creativity as an aim of educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag37724
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis analyses the concept of creativity and concepts that are closely related to it. It describes major developments in the definition of aims of education throughout the history of philosophy of education. Also, the aim of fostering creativity is identified in present Czech curricular documents The aim of the thesis was to point out the importance of creativity and its fostering as the aim of education.eng
dc.date.accepted2013-11-12
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam