dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Čermák, Jaromír | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:00:23Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:00:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2609 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá kurikulární reformou a jejím přesahem do výchovy ve volném čase. Po ujednocení pojmového aparátu, který je v dané sekci mimořádně nejednotný, se snaží vyhledat cíle vzdělávání typické pro společnostní model kurikula. Při nalezení klíčových kompetencí jakožto primárně chápaného prostředku naplňujícího cíle reformy se pokouší tyto kompetence mapovat. V praktické části se práce zaměřuje na dokumenty obsahující cíle volnočasových zařízení na území okresu České Budějovice a hledá v nich, nakolik se jejich cíle shodují s cíly po kurikulární reformě a zda se k naplnění cílů plánuje použití klíčových kompetencí. | cze |
dc.format | 90 s. (147 303 znaků) | |
dc.format | 90 s. (147 303 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Kurikulum | cze |
dc.subject | kurikulární reforma | cze |
dc.subject | cíle vzdělávání | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | výchova ve volném čase | cze |
dc.subject | The curriculum | eng |
dc.subject | curriculum reform | eng |
dc.subject | educational targets | eng |
dc.subject | key competences | eng |
dc.subject | leisure education | eng |
dc.title | Dopady kurikulární reformy na oblast výchovy ve volném čase | cze |
dc.title.alternative | The impact of curriculum reform in the area of leisure | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 34783 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with curricular reform and its relation to leisure education. Trying to locate the targets of education for the society model curriculum. When finding the key competencies understood as primarily a means of fulfilling the objectives of reform attempts to map these competences, in the practical part analyze the documents containing leisure facilities targets and looking how their goals coincide with the goals of the curriculum reform, and whether the objectives of the planned use of key competencies. | eng |
dc.date.accepted | 2014-09-05 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |