dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Prchalová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:59:42Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:59:42Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2589 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá osobností a postoji začínajících pedagogů, konkrétně pedagogů volného času působících ve školních družinách a pedagogů působících na prvním stupni základních škol v Plzeňském kraji. V práci jsou rozebírány základní termíny, týkající se pedagogů a pedagogů volného času, požadavky na ně a jejich postoje. Z teoretických poznatků vznikly požadavky na kvalitativní výzkum, který byl proveden prostřednictvím interview. Ve vlastním výzkumu jsou analyzovány postoje začínajících pedagogů v Plzeňském kraji, rozdíly vyplývající z polohy základních škol a školních družin a rozdíly mezi pedagogy prvního stupně základních škol a pedagogy volného času ze školních družin. V závěru práce jsou prezentovány výsledky výzkumu, kdy byly zaznamenány značné rozdíly mezi začínajícími pedagogy základních škol a školních družin. Značnou roli při ovlivňování postojů začínajících pedagogů hraje prostředí, kde působí a také přístup vedení škol. | cze |
dc.format | 105 s. | |
dc.format | 105 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Začínající pedagog | cze |
dc.subject | pedagog volného času | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | postoje | cze |
dc.subject | žáci | cze |
dc.subject | Beginning pedagogue | eng |
dc.subject | teacher of free time | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | school club | eng |
dc.subject | attitudes | eng |
dc.subject | students | eng |
dc.title | Postoje začínajících pedagogů | cze |
dc.title.alternative | Attitudes beginning teachers | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 34585 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the personality and attitude of beginning teachers, pecifically teachers' free time working in after-school clubs and teachers working in primary schools in the Pilsen Region. The work analyzes the basic terms related to teachers and teachers' free time, demands on them and their attitudes. From the theoretical knowledge arisen requirements on qualitative research, that was made through interviews. In my own research are analyzed attitudes beginning teachers in the Pilsen Region, the differences arising from the position of primary schools and after-school centers and differences among teachers to primary school teachers and free time from school groups. In conclusion, I present the results of research, where significant differences were observed between novice teachers of primary schools and after-school centers. A significant role in influencing the attitudes of beginning teachers has environment where they operate and approach of the schools management. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bauman, Petr | |