dc.contributor.advisor | Vyhnálek, Jan | |
dc.contributor.author | Malečková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:59:00Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:59:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2566 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na dětskou hru, její vývoj, charakteristiku, význam a přínos pro rozvoj dítěte v období mladšího školního věku, tedy po nástupu na ZŠ. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou.
Teoretická část popisuje pojmy jako hra, hračka, význam hry, mladší školní věk, vývoj a rozvoj osobnosti dítěte. Dále popisuje charakteristické zvláštnosti dětí mladšího školního věku, zejména při hrové a volnočasové činnosti.
Praktická část diplomové práce navazuje na předchozí teoretickou, kde hodnotím výsledky sledování hry předem vybraných dětí. Jedná se o empirický výzkum kvalitativní, kde formou pozorování předem vybraných dětí budu provádět podrobnou analýzu činnosti jejich hry, která bude zaznamenávána do dotazníků formou odpovědí na předem dané otázky. | cze |
dc.format | 90 s. (120 140 znaků) | |
dc.format | 90 s. (120 140 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Vývoj | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | hračka | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | rozvoj osobnosti | cze |
dc.subject | spontánnost | cze |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | emoce | cze |
dc.subject | agresivita | cze |
dc.subject | soutěživost | cze |
dc.subject | kooperace | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | sociální prostředí | cze |
dc.subject | Development | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | toy | eng |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | early school age | eng |
dc.subject | personality development | eng |
dc.subject | spontaneity | eng |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | emotion | eng |
dc.subject | aggression | eng |
dc.subject | competition | eng |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | social environment | eng |
dc.title | Význam hry v mladším školním věku | cze |
dc.title.alternative | Importance of games at an early school age | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 33994 | |
dc.description.abstract-translated | The work is focused on child's play, its evolution, characteristics, importance and its contribution to the development of the child during early school age, ie after the onset of the elementary school. The work is divided into two parts. Theoretical and practical.
The theoretical part describes the concepts as a game, toys, importance of play, early school age, development and personality development of the child. It also describes the characteristic traits of children of early school age, especially in the play and leisure activities.
The practical part of the thesis builds on the previous thearetical part, which evaluates the results of the pre-selected children monitoring during the gameplay. Using a qualitative empirical research, I will carry out a detailed analysis of the activities of chlidren's game. Monitoring will be recorded in questionnaires, answering predetermined questions. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Novotný, Daniel D. | |