dc.contributor.advisor | Svobodová, Zuzana | |
dc.contributor.author | Fér, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:58:15Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:58:15Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2540 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá dílem německého teoretika výchovy Schoenebecka. Nejprve zkoumá, jak se jeho teorie postupně vyvíjela a k jakým zásadám došla. Následně prochází dějiny teorií výchovy od Komenského až do současnosti. Zkoumá východiska jednotlivých teorií a srovnává je s východisky Schoenebecka, aby odhalila, co způsobuje neshody v diskusi o nich. Nakonec hledá východiska, která lze dnes stavět proti těm Schoenebeckovým. | cze |
dc.format | 65 s. (117 591 znaků) | |
dc.format | 65 s. (117 591 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Schoenebeck | cze |
dc.subject | postpedagogika | cze |
dc.subject | amikace | cze |
dc.subject | dějiny pedagogiky | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | alternativní pedagogika | cze |
dc.subject | antipedagogika | cze |
dc.subject | Schoenebeck | eng |
dc.subject | postpedagogy | eng |
dc.subject | amication | eng |
dc.subject | history of education | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | alternative pedagogy | eng |
dc.subject | antipedagogy | eng |
dc.title | Schoenebeckovo postpedagogické dílo a jeho myšlenkové kořeny v rámci dějin teorií výchovy | cze |
dc.title.alternative | Postpedagogical work of Schoenebeck and its roots in the history of theory of education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 30135 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the work of the German theorist of education Schoenebeck. At first examines how his theory evolved and what principles reached. Then look into the history of theories of education from Comenius to the present. It examines the bases of various theories and compares them with the bases of Schoenebeck, to reveal what causes disagreements in the debate about them. Finally, is looking for basis, which can now stand against those of Schoenebeck. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství náboženství a etiky | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |