dc.contributor.advisor | Jíra, Otakar | |
dc.contributor.author | Nováková, Radka | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:56:58Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:56:58Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2491 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na priority školního klubu Základní školy Bernarda Bolzana o.p.s. v Táboře. V teoretické části diplomové práce se zmiňuji o volném čase v souvislosti s dětmi, o historickém vývoji výchovy ve volném čase, o funkcích, formách a činnostech zájmového vzdělávání, vztazích a komunikaci, definici školního klubu a o jeho přednostech, o účastnících školního klubu, o školním vzdělávacím programu a o klíčových kompetencích.
V praktické části diplomové práci jsem si stanovila cíl výzkumu, který měl ukázat priority školního klubu. Na základě zkoumaného školního klubu jsem vytvořila hypotézy. Pravdivost či nepravdivost hypotéz měl ověřit dotazník sestavený z výzkumných otázek. K upřesnění výzkumu posloužily doplňující odpovědi strukturovaného rozhovoru s rodiči a s vychovatelkami daného školního klubu. Vyhodnocení dotazníku a rozhovorů přineslo ověření hypotéz. | cze |
dc.format | 91 s. (22 813) | |
dc.format | 91 s. (22 813) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | zájmové vzdělávání | cze |
dc.subject | školní klub | cze |
dc.subject | střední školní věk | cze |
dc.subject | volnočasová zařízení | cze |
dc.subject | patologické jevy | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | vychovatel | cze |
dc.subject | funkce a činnosti školního klubu | cze |
dc.subject | Leisure time | eng |
dc.subject | leisure time pedagogy | eng |
dc.subject | interest education | eng |
dc.subject | school club | eng |
dc.subject | middle school age | eng |
dc.subject | leisure time institutions | eng |
dc.subject | pathological phenomena | eng |
dc.subject | framework education programme | eng |
dc.subject | key competencies | eng |
dc.subject | educator | eng |
dc.subject | school club functions and activities | eng |
dc.title | Priority školního klubu | cze |
dc.title.alternative | Priorities of school club | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 29558 | |
dc.description.abstract-translated | In my dissertation I focused on the priorities of Bernard Bolzano o.p.s. school club in Tábor. In the theoretic part of my dissertation I mention leisure time in connection with children, historical development of leisure time pedagogy, functions, forms and activities of interest education, relationships and communication, definition of a school club and its advantages, school club participants, framework education programme and key competencies. In the practical part of the dissertation I made a research on priorities of a school club. On this basis I created various hypotheses. The veracity or inveracity of the hypotheses should have been verified by a questionnaire formed by research questions. Special additional questions of a structured dialogue with parents and educators of the school club served to specify the research. The evaluation of questionnaires and dialogues has brought the verification of the hypotheses. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |