dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Samková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:56:49Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:56:49Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2484 | |
dc.description.abstract | Již pátým rokem patří osobnostní a sociální výchova (OSV) do povinné složky základního vzdělávání v České republice. Práce se zabývá pojetím tohoto průřezového tématu na šesti základních školách. Teoretická část popisuje historii OSV, její tematické okruhy, cesty realizace, principy, postavení v rámcově vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a vztah k ostatním průřezovým tématům.
Výzkumná část obsahuje analýzy školních vzdělávacích programů šesti základních škol z hlediska OSV, rozbor dotazníků pozorovatele učebních jednotek pracujících s tématy OSV a rozbor sebereflektivních dotazníků učitelů těchto jednotek. | cze |
dc.format | 109 s. | |
dc.format | 109 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | osobnostní a sociální výchova | cze |
dc.subject | průřezová témata | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | rámcově vzdělávací program základního vzdělávání | cze |
dc.subject | školní vzdělávací program | cze |
dc.subject | personal and social education | eng |
dc.subject | cross-curricular subjects | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | primary school curriculum | eng |
dc.subject | school curriculum | eng |
dc.title | Realizace osobnostní a sociální výchovy na základních školách | cze |
dc.title.alternative | Implementing personal and social education in primary school education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 28958 | |
dc.description.abstract-translated | For the fifth year running, personal and social education (PSE) has been a part of primary school curriculum in the Czech Republic. This study examines how this cross-curricular subject is dealt with in six different primary schools. The theoretical part describes the history of PSE, its objectives, methods of implementation, principles, its position in primary school curriculum and its relationship to other cross-curricular subjects.
The research part contains a study of the school curriculum of six primary schools from the point-of-view of PSE, an analysis of questionaires for observer of educational units working with PSE objectives and an analysis of self-examining questionaires for the teachers of these units. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |