dc.contributor.advisor | Kalová, Jana | |
dc.contributor.author | Vacková, Helena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-06T14:19:16Z | |
dc.date.available | 2021-12-06T14:19:16Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/24769 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem této diplomové práce bylo otestovat výukový software Paths to Math a stručně popsat jeho moduly. Pro případné zájemce o koupi a užívání tohoto softwaru obsahuje diplomová práce také informace o výhodách a nevýhodách softwaru a o jeho atraktivitě a využitelnosti na středních školách. Práce je rozdělena do pěti částí. První část se zabývá historií vývoje Paths to Math. Druhá část obsahuje stručný popis konstruktivismu, na jehož základě je software vytvořen. Třetí část je zaměřená na popis tohoto softwaru a jeho výhody či nevýhody. Čtvrtá část a pátá část se zabývá testováním softwaru. | cze |
dc.format | VIII, 61 | |
dc.format | VIII, 61 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | konstruktivismus | cze |
dc.subject | software | cze |
dc.subject | výukové prostředí | cze |
dc.subject | krabicový diagram | cze |
dc.subject | histogram | cze |
dc.subject | průzkum | cze |
dc.subject | testování | cze |
dc.subject | on-line výuka | cze |
dc.subject | chí-kvadrát test | cze |
dc.subject | constructivism | eng |
dc.subject | software | eng |
dc.subject | learning environment | eng |
dc.subject | box diagram | eng |
dc.subject | histogram | eng |
dc.subject | exploration | eng |
dc.subject | testing | eng |
dc.subject | on-line learning | eng |
dc.subject | chí-square test | eng |
dc.title | Paths to Math - software pro podporu výuky matematiky na střední škole | cze |
dc.title.alternative | Paths to Math - software to support teaching mathematics at secondary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 35025 | |
dc.description.abstract-translated | The main object of this thesis was the testing of educational software Paths to Math and briefly description of its modules. The thesis also includes information about the pros and cons of the software and its attractiveness and usability in secondary schools for their possible buyers or users. The work is divided into five parts. The first part deals with the history of development of Paths to Math. The second part contains a brief description of constructivism, based on which the software is created. The third part focuses on description of this software and its pros and cons. The fourth part and the fifth part deal with testing of the software. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-27 | |
dc.description.department | Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství matematiky pro SŠ - Učitelství informatiky pro SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Matematika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dostálková, Iva | |
dc.contributor.referee | Šíma, František | |