dc.contributor.advisor | Lhotová, Marie | |
dc.contributor.author | Sosnová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:55:22Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:55:22Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2411 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou osob s poruchami autistického spektra a jejich individuální a skupinové integraci. První část mé práce seznamuje čtenáře s obecnou charakteristikou jednotlivých typů poruch autistického spektra, jejich problémových oblastí, kterými je sociální chování, komunikace a představivost a hra. Důležitou část tvoří kapitola o integraci, která se snaží obeznámit s její charakteristikou, možnostmi a s tím souvisejícími právními předpisy.
Empirická část se zabývá otázkou vlivu triády behaviorálních projevů dítěte s vysoce funkčním dětským autismem a popisem jejich vlivu na oblast individuální a skupinové integrace v průběhu čtyřleté praxe. V práci je uveden a popsán zdravý vývoj dítěte, s nímž je porovnávána individuální a skupinová integrace. Pro snadnější orientaci je vývoj všech třech vývojových linií zaznamenán v grafu. | cze |
dc.format | 108 s. | |
dc.format | 108 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Poruchy autistického spektra | cze |
dc.subject | dětský autismus | cze |
dc.subject | triáda behaviorálních projevů | cze |
dc.subject | individuální integrace | cze |
dc.subject | skupinová integrace | cze |
dc.subject | Autism Spectrum Disorders | eng |
dc.subject | infantile autism | eng |
dc.subject | triad of behavioral manifestations | eng |
dc.subject | individual integration | eng |
dc.subject | group integration | eng |
dc.title | Integrace osob s poruchami autistického spektra do intaktní skupiny | cze |
dc.title.alternative | Integration of persons with disabilities autism spectrum to the intact group | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 25207 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the problems of people with autism spectrum disorders and their individual and group integration. The first part of my paper deals with the general characteristics of the different types of autism spectrum disorders, their problem areas, which is a social behavior, communication and imagination and play. The important part is the chapter on integration, which aims to become familiar with its characteristics, possibilities and related legislation.
The empirical part deals with the influence of the triad of behavioral manifestations of a child with high-functioning autistic child and a description of their impact on the area of individual and group integration over four years of experience. In this work is shown and described healthy development of the child, with which it is compared individual and group integration. For better orientation is the development of all three lines of development recorded in the chart. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |