• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Teologická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Teologická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Dobrovolnictví jako nástroj pedagogiky volného času

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.185Mb)
    Posudek vedoucího práce (590.6Kb)
    Posudek oponenta práce (51.43Kb)
    Průběh obhajoby práce (50.04Kb)
    Datum
    2012
    Autor
    Morávková, Kateřina
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Diplomová práce má povahu teoretické studie s významnou vazbou na praktické aktivity při práci s profesionálním vedením dobrovolníků v Dobrovolnickém centru Kladno, o. s. Mým cílem je zjisti, jak je dobrovolnictví spojeno s pedagogikou volného času, a to jednak v rovině teoretické, tak v rovině praktické. Práce je rozdělena do 7 kapitol. První kapitola je zaměřena na vymezení základních pojmů jako dobrovolník, dobrovolnictví. V dané kapitole je také předestřena problematika oceňování dobrovolníků. Druhá kapitola je věnována vymezení základní terminologii pedagogiky volného času, včetně vymezení volného času, který je i pro dobrovolnictví významným fenoménem. Třetí kapitola pojednává o historii pedagogiky volného času a dobrovolnictví, přičemž jsou zde zachyceny významné průsečíky pro vývoj obou sledovaných jevů. Čtvrtá kapitola představuje dobrovolnictví jako společenský jev. Jednotlivé podkapitoly jsou následně věnovány postojům společnosti k dobrovolnictví, mýtům, které dobrovolnictví obklopují, ale i motivům k výkonu dobrovolnické činnosti. V páté kapitole jsem se snažila zachytit dobrovolnictví jako nástroj pedagogiky volného času, přičemž jsem se v podkapitolách snažila vycházet jednak ze studie odborných publikací, tak z vlastních praktických zkušeností. Šestá kapitola se zaměřuje na rozbor konkrétního a praktického případu ? programu Pět P. Závěrečná, sedmá kapitola, je věnována malému empirickému šetření.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2371
    Kolekce
    • Teologická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV