dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Nováčková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:54:44Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:54:44Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2370 | |
dc.description.abstract | Tato práce představuje empatii jako jeden z cílů výchovy a vzdělávání. Vymezuje termíny emoce a emoční inteligence. Dále seznamuje s pojmem výchova ve volném čase, její charakteristikou, cíli, a metodami. Zabývá se možnostmi rozvoje empatie ve výchově ve volném čase. Popisuje také cíle předškolního a základního vzdělávání. V kapitole věnované empatii se zabývá historickým vývojem pojmu, vývojovými předpoklady empatie a souvislostmi s morálním vědomím. V poslední kapitole popisuje některé z faktorů, které rozvíjejí empatické chování. | cze |
dc.format | 87 s. | |
dc.format | 87 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | empatie | cze |
dc.subject | emoce | cze |
dc.subject | emoční inteligence | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | výchova ve volném čase | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | edukace. | cze |
dc.subject | empathy | eng |
dc.subject | emotion | eng |
dc.subject | emotional intelligence | eng |
dc.subject | pedagogy of free time | eng |
dc.subject | education in the free time | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | learning. | eng |
dc.title | Rozvoj empatie jako cíl výchovy a vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Development of empathy like the aim of education and behavior | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21594 | |
dc.description.abstract-translated | This final thesis introduces empathy like one of the target of education and learning. It defines the terms emotion and emotional intelligence. It gives information about the notion education in the free time ? its characteristic, targets and methods. It deals with possibilities of development of empathy during the education in the free time.
It describes the targets of the education in preschool and school age. It deals with the historical development of the term, evolutional conditions to empathy and the connections with the moral cognizance in the chapter about empathy. It describes some of the factors that can develop the empathetic behaviour in the last chapter. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |