dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Nováčková, Magda | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:54:35Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:54:35Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2359 | |
dc.description.abstract | Záměrem diplomové práce je v teoretické části shromáždit aktuální náhledy na pojetí primární prevence v prostředí základních škol, analyzovat systém strategického plánování a řízení prevence na celostátní a krajské úrovni a rozebrat úkoly základní školy v této oblasti.
Praktická část bude sledovat a komparovat cíle a priority krajských preventivních strategií (na příkladu dvou krajů) a dále autorka provede šetření v prostředí vybraných základních škol těch krajů, jejichž strategie bude předmětem prvotní analýzy. Zaměří se v tomto kontextu na strukturu prevence ve školách a na její návaznost na strategické cíle. Porovná také podoby realizace prevence a vybere vhodné příklady dobré praxe. Na základě výzkumu bude v závěrech práce formulovat doporučení pro realizaci primární prevence na školní úrovni. | cze |
dc.format | 105 s. | |
dc.format | 105 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | primární prevence | cze |
dc.subject | rizikové chování | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | Risk behavior | eng |
dc.subject | Primary prevention | eng |
dc.subject | Classroom environment | eng |
dc.title | Realizace primární prevence rizikového chování na základních školách | cze |
dc.title.alternative | Realization of primary prevention of risk behavior in primary schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 20411 | |
dc.description.abstract-translated | The purpose of this thesis is the theoretical part to compile insights into the actual concept of primary prevention in the elementary school environment, to analyze the system of strategic planning and management of prevention at national and regional level and analyse tasks elementary school in this area.
The practical part will be to monitoring and comparing the objectives and priorities of regional prevention strategies (for example, two regions) and the author then conduct an investigation in an environment of selected primary schools of the regions, their strategy will be subject to an prime analysis. It will focus in this context on the structure of prevention in schools and its continuity to the strategic objectives. Compares also realization of prevention and selects adequate examples of good practice. Based on the research will be formulate recommendations for the realization of primary prevention at the school level. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |