Zobrazují se záznamy 881-900 z 2122

    • Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje 

      Machart, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem ...
    • Organizace destinačního managementu regionu Českobudějovicko 

      Kořán, Václav (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrh koncepce organizace destinačního managementu pro region Českobudějovicko. Na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí destinace zhodnotit možná rizika a překážky při založení ...
    • Zpoplatnění dopravní infrastruktury a návrh opatření pro optimalizaci jejího využití 

      Kotek, Jiří (Jihočeská univerzita, 2013)
      Současný stav zpoplatnění silniční infrastruktury v České republice byl podroben analýze z hlediska nákladů, které dopravní síti způsobují jednotlivé kategorie vozidel a příjmů, jež tato vozidla do infrastruktury vrací ...
    • Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně 

      Zelinková, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace v destinaci Mariánské Lázně. Na základě analýzy jsou v práci identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich ...
    • Marketingová komunikace destinace České Budějovice 

      Masaryková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá analýzou současných nástrojů marketingové komunikace destinace České Budějovice. Na základě analýzy jsou identifikovány nástroje a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce jsou ...
    • Marketingová komunikace destinace Krkonoše 

      Vlášková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů ...
    • Řízení rizik spojených s poskytováním hypotečních úvěrů v době krize 

      Kohoutová, Jana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem mé diplomové práce byla analýza poskytování spotřebitelských úvěrů a hypotečních úvěrů ve v době finanční krize ve vybrané komerční bance. V teoretické části jsem vymezila důležité pojmy. Rozlišila jsem typy úvěrů, ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Vítková, Nikola (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování ...
    • Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě 

      Plešingerová, Jana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. Teoretická část práce zahrnuje problematiku CSR od historie pojmu, jeho uplatňování ve firemní strategii, až po nástin ...
    • Analýza nákupních podmínek na Klatovsku 

      Martínková, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním posláním diplomové práce bylo zhodnotit nákupní podmínky na Klatovsku a geograficky vymezit prodejní jednotky na tomto území. Dále zjistit spokojenost zákazníků nakupujících na Klatovsku. Analýza, která byla provedena ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Marešová, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve ...
    • Implementace analýzy FMEA v rámci logistické technologie Just-in-Sequence 

      Franěk, Václav (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem diplomové práce byl návrh systému implementace analýzy FMEA v rámci logistické technologie Just-in-Sequence ve společnosti Robert Bosch České Budějovice, s.r.o. Dále je zde vymezen produkt a proces vyráběný ...
    • Optimalizace obalových technologií ve vybraném podniku 

      Prokop, Zdeněk (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této diplomové práce je návrh optimalizované soustavy obalových technologií u vybraného potravinářského výrobního podniku z hlediska logistických operací směrem k distribučnímu řetězci včetně reverzních toků, dále z ...
    • Optimalizace logistického systému řízení zasilatelských a kurýrních služeb ve vybraném podniku 

      Boček, Antonín (Jihočeská univerzita, 2013)
      Úvodní část práce je věnována stručné charakteristice subjektu, následuje analýza logistických procesů, úroveň poskytovaných služeb a vynaložených logistických nákladů. Syntetická část práce využívá poznatky z analytické ...
    • Hodnocení poskytovaných služeb v maloobchodních prodejnách 

      Bolech, Václav (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tato diplomová práce se zabývá hodnocením poskytovaných služeb ve vybraných maloobchodech. V úvodní teoretické části této diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se kvality služeb, spokojenosti zákazníka se ...
    • Optimalizace systému řízení zásob ve vybraném podniku 

      Stolička, Michal (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této práce je optimalizace systému řízení zásob ve společnosti Viscofan CZ s. r. o. a navržení opatření vedoucí k snížení vázanosti kapitálu v zásobách a zvýšení úrovně dodavatelských služeb. Na základě ABC analýzy ...
    • Tvorba distribučního řetězce pro textilní výrobky 

      Nováková, Iveta (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce je zaměřena na tvorbu logistického řetězce pro textilní výrobky. V rámci této problematiky byla provedena analýza vhodných dodavatelů a poté jejich výběr. Poté byly zjišťovány nejvhodnější možnosti přepravy ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Böhmová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce na téma "Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky" bylo zhodnotit nákupní chování zákazníků, jejich postoje a poskytnout návrhy na zlepšení. Literární rešerše byla sepsána na ...
    • Preference atributů naučných stezek v NP a CHKO Šumava 

      Štolková, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce je návrh a vypracování projektu optimalizace naučných stezek ve vybrané oblasti Národního parku a Chráněné krajinné oblasti Šumava. V rámci diplomové práce je navržen nový produkt cestovního ruchu, ...
    • Návrh projektu rozvoje loveckého cestovního ruchu 

      Kroupová, Šárka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce je navrhnout projekt rozvoje loveckého cestovního ruchu. Projekt je situován v mikroregionu Strakonicka, který se vyznačuje relativně zdravým a nepoškozeným životním prostředím. Návrh projektu využívá ...