Zobrazují se záznamy 1181-1200 z 2122

    • Inovace produktového portfolia cestovního ruchu v zázemí Voticka 

      Vokrouhlíková, Andrea (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem práce je prostřednictvím analýzy produktů cestovního ruchu v zázemí Voticka poukázat na nedostatky v nabídce a následně navrhnout projekt, který by inovoval produktové portfolio cestovního ruchu ve zvoleném regionu.
    • Vliv cestovního ruchu na podnikatelské aktivity a rozvoj města Český Krumlov 

      Šmelc, Petr (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce bylo zhodnocení vlivu cestovního ruchu na podnikatelské aktivity a rozvoj města Český Krumlov. Na základě analýzy řady statistických údajů byl vymezen vývoj návštěvnosti, ekonomický přínos cestovního ...
    • Vliv cestovního ruchu na místní rozvoj ve zvoleném regionu - Táborsko (Chýnov) 

      Kopecká, Jana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce je analyzovat cestovní ruch na Táborsku v destinaci Chýnov. Prostřednictvím analýzy sledovat nabídku a poptávku cestovního ruchu v dané oblasti.Dále stanovit vliv cestovního ruchu na místní rozvoj, ...
    • Transparentnost veřejných zakázek 

      Janáčik, Rastislav (Jihočeská univerzita, 2012)
      Po formální stránce je práce členěna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k zákonu o veřejných zakázkách. Dále jsou zde rozebrány základní principy týkající se ...
    • Vliv cestovního ruchu na místní rozvoj ve zvoleném regionu: Sezimovo Ústí 

      Jircová, Michala (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce je stanovit vliv cestovního ruchu na místní rozvoj ve městě Sezimově Ústí. Provést analýzu nabídky a poptávky cestovního ruchu, vymezit multiplikátor cestovního ruchu pro danou oblast a dopady cestovního ...
    • Technické památky jako součást cestovního ruchu v oblasti Týna nad Vltavou 

      Dobeš, Jakub (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce se zabývá tvorbou databáze technických památek v Týně nad Vltavou a jeho okolí. Byl zpracován dotazníkový výzkum a řízené rozhovory s místními podnikateli. Na základě získaných dat byly vytvořeny návrhy dvou pěších ...
    • Sestavení žádosti o finanční podporu z OP lidské zdroje a zaměstnanost na základě rozboru úspěšnosti absolventů rekvalifikačního programu z období 2009 - 2010 na trhu práce 

      Válková, Pavla (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem mé diplomové práce bylo sestavení návrhu žádosti o finanční podporu z Operačního programu lidské zdroje a zaměstnanost, a sestavit jej v souladu se strategickými materiály, klíčovými ekonomickými a sociálními ...
    • Cestovní ruch jako faktor socio-ekonomického optenciálu Nymburska 

      Omáčková, Helena (Jihočeská univerzita, 2012)
      Předmětem diplomové práce na téma cestovní ruch jako faktor socio-ekonomického potenciálu Nymburska je vysvětlení problematiky cestovního ruchu v dané oblasti. K tomu, aby se určitá oblast mohla rozvíjet, je zapotřebí ...
    • Vliv cestovního ruchu na místní rozvoj v regionu Bystřice nad Pernštejnem 

      Cisárová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem diplomové práce je vymezení nabídky cestovního ruchu a poptávky cestovního ruchu po regionu Bystřice nad Pernštejnem. Poptávka po regionu je zjištěna na základě dotazníkového šetření. Prvním dílčím cílem práce ...
    • Možnosti využití finančních zdrojů v oblasti vodního hospodářství 

      Nováková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce pojednává o možnostech financování ve vodním hospodářství. Předkládá celistvý pohled na možnosti čerpání finančních prostředků na zlepšení kvality ve vodním hospodářství jak z národních, tak i evropských zdrojů. ...
    • Možnosti využití financování z fondů Evropské unie vybranou obcí 

      Netrdová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2012)
      Ve své diplomové práci se zaměřuji na možnosti čerpání finančních prostředků z fondů Evropské unie pro obec Ocmanice. Celá práce je rozdělena na 2 části, teoretickou a praktickou. V první části jsou uvedeny teoretické ...
    • Analýza Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost se specifikací na vysokoškolské vzdělávání 

      Lejsková, Jitka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost vzhledme k jeho významu pro vysoké školy. Ukázat, jak vzniká projektová žádost, jaké má náležitost a průběh hodnocení ...
    • Vnímání značky 

      Tomší, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem práce bylo porovnat, zda existuje odlišné vnímání značky společnosti ČEZ, a.s. ze strany jejích zaměstnanců a ze strany veřejnosti. Literární rešerše se zabývala značkou a její historií, brand managementem a positioningem ...
    • Specifika marketingové komunikace v České republice 

      Suchá, Věra (Jihočeská univerzita, 2012)
      Základem pro úspěšný televizní reklamní spot je určit specifika, typická pro produkt, která jsou přijatelná v zemi, kde bude spot vysílán. Cílem kávy, jakožto samotného produktu, je působit na smysly, vzbudit chuť a to ...
    • Marketingová komunikace obce 

      Roudová, Hana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce je zaměřena na marketingovou komunikci obcí se zaměřením na obce malé. V hlavní části práce je zde analyzován současný stav využívání marketingové komunikace u dvou zvolených obcí s následnou komparací a hodnocením ...
    • Analýza provázanosti dotovaných inovačních projektů mezi sférami inovačního procesu. 

      Cílková, Dita (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem práce je vyhodnotit zapojení uvedených třech sfér inovačního procesu do inovačních projektů dotovaných z prostředků EU a realizovaných v Jihočeském kraji. Z metodického hlediska vědeckého zkoumání je v předkládané ...
    • Měření finanční výkonnosti podniku 

      Halašková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této práce bylo na podkladě účetních výkazů, tedy rozvahy a výkazu zisku a ztráty, zhodnotit vývoj výkonnosti vybraného podniku a zmapovat nástroje, jež podnik využívá k hodnocení své činnosti. Pro měření výkonnosti ...
    • Marketingová komunikace v rámci sportu 

      Kocandová, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován ...
    • Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu 

      Eliasová, Linda (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplová práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního festivalu outdoorovýcgh filmů (dále jen MFOF). Předmětem této práce je analyzovat dosud používanou marketingovou koncepci a způsob komunikace festivalu z ...
    • Mezipodnikové srovnávání 

      Hypšová, Monika (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce je posoudit význam a předpoklady mezipodnikového srovnávání a zjistit metody vhodné pro mezipodnikové srovnávání. Teoretická část je zaměřena na způsoby a metody srovnání v prostoru. Součástí jsou ...