Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 1181-1200 z 2122
-
Inovace produktového portfolia cestovního ruchu v zázemí Voticka
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem práce je prostřednictvím analýzy produktů cestovního ruchu v zázemí Voticka poukázat na nedostatky v nabídce a následně navrhnout projekt, který by inovoval produktové portfolio cestovního ruchu ve zvoleném regionu. -
Vliv cestovního ruchu na podnikatelské aktivity a rozvoj města Český Krumlov
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce bylo zhodnocení vlivu cestovního ruchu na podnikatelské aktivity a rozvoj města Český Krumlov. Na základě analýzy řady statistických údajů byl vymezen vývoj návštěvnosti, ekonomický přínos cestovního ... -
Vliv cestovního ruchu na místní rozvoj ve zvoleném regionu - Táborsko (Chýnov)
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je analyzovat cestovní ruch na Táborsku v destinaci Chýnov. Prostřednictvím analýzy sledovat nabídku a poptávku cestovního ruchu v dané oblasti.Dále stanovit vliv cestovního ruchu na místní rozvoj, ... -
Transparentnost veřejných zakázek
(Jihočeská univerzita, 2012)Po formální stránce je práce členěna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k zákonu o veřejných zakázkách. Dále jsou zde rozebrány základní principy týkající se ... -
Vliv cestovního ruchu na místní rozvoj ve zvoleném regionu: Sezimovo Ústí
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je stanovit vliv cestovního ruchu na místní rozvoj ve městě Sezimově Ústí. Provést analýzu nabídky a poptávky cestovního ruchu, vymezit multiplikátor cestovního ruchu pro danou oblast a dopady cestovního ... -
Technické památky jako součást cestovního ruchu v oblasti Týna nad Vltavou
(Jihočeská univerzita, 2012)Práce se zabývá tvorbou databáze technických památek v Týně nad Vltavou a jeho okolí. Byl zpracován dotazníkový výzkum a řízené rozhovory s místními podnikateli. Na základě získaných dat byly vytvořeny návrhy dvou pěších ... -
Sestavení žádosti o finanční podporu z OP lidské zdroje a zaměstnanost na základě rozboru úspěšnosti absolventů rekvalifikačního programu z období 2009 - 2010 na trhu práce
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem mé diplomové práce bylo sestavení návrhu žádosti o finanční podporu z Operačního programu lidské zdroje a zaměstnanost, a sestavit jej v souladu se strategickými materiály, klíčovými ekonomickými a sociálními ... -
Cestovní ruch jako faktor socio-ekonomického optenciálu Nymburska
(Jihočeská univerzita, 2012)Předmětem diplomové práce na téma cestovní ruch jako faktor socio-ekonomického potenciálu Nymburska je vysvětlení problematiky cestovního ruchu v dané oblasti. K tomu, aby se určitá oblast mohla rozvíjet, je zapotřebí ... -
Vliv cestovního ruchu na místní rozvoj v regionu Bystřice nad Pernštejnem
(Jihočeská univerzita, 2012)Hlavním cílem diplomové práce je vymezení nabídky cestovního ruchu a poptávky cestovního ruchu po regionu Bystřice nad Pernštejnem. Poptávka po regionu je zjištěna na základě dotazníkového šetření. Prvním dílčím cílem práce ... -
Možnosti využití finančních zdrojů v oblasti vodního hospodářství
(Jihočeská univerzita, 2012)Práce pojednává o možnostech financování ve vodním hospodářství. Předkládá celistvý pohled na možnosti čerpání finančních prostředků na zlepšení kvality ve vodním hospodářství jak z národních, tak i evropských zdrojů. ... -
Možnosti využití financování z fondů Evropské unie vybranou obcí
(Jihočeská univerzita, 2012)Ve své diplomové práci se zaměřuji na možnosti čerpání finančních prostředků z fondů Evropské unie pro obec Ocmanice. Celá práce je rozdělena na 2 části, teoretickou a praktickou. V první části jsou uvedeny teoretické ... -
Analýza Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost se specifikací na vysokoškolské vzdělávání
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost vzhledme k jeho významu pro vysoké školy. Ukázat, jak vzniká projektová žádost, jaké má náležitost a průběh hodnocení ... -
Vnímání značky
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem práce bylo porovnat, zda existuje odlišné vnímání značky společnosti ČEZ, a.s. ze strany jejích zaměstnanců a ze strany veřejnosti. Literární rešerše se zabývala značkou a její historií, brand managementem a positioningem ... -
Specifika marketingové komunikace v České republice
(Jihočeská univerzita, 2012)Základem pro úspěšný televizní reklamní spot je určit specifika, typická pro produkt, která jsou přijatelná v zemi, kde bude spot vysílán. Cílem kávy, jakožto samotného produktu, je působit na smysly, vzbudit chuť a to ... -
Marketingová komunikace obce
(Jihočeská univerzita, 2012)Práce je zaměřena na marketingovou komunikci obcí se zaměřením na obce malé. V hlavní části práce je zde analyzován současný stav využívání marketingové komunikace u dvou zvolených obcí s následnou komparací a hodnocením ... -
Analýza provázanosti dotovaných inovačních projektů mezi sférami inovačního procesu.
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem práce je vyhodnotit zapojení uvedených třech sfér inovačního procesu do inovačních projektů dotovaných z prostředků EU a realizovaných v Jihočeském kraji. Z metodického hlediska vědeckého zkoumání je v předkládané ... -
Měření finanční výkonnosti podniku
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem této práce bylo na podkladě účetních výkazů, tedy rozvahy a výkazu zisku a ztráty, zhodnotit vývoj výkonnosti vybraného podniku a zmapovat nástroje, jež podnik využívá k hodnocení své činnosti. Pro měření výkonnosti ... -
Marketingová komunikace v rámci sportu
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován ... -
Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplová práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního festivalu outdoorovýcgh filmů (dále jen MFOF). Předmětem této práce je analyzovat dosud používanou marketingovou koncepci a způsob komunikace festivalu z ... -
Mezipodnikové srovnávání
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je posoudit význam a předpoklady mezipodnikového srovnávání a zjistit metody vhodné pro mezipodnikové srovnávání. Teoretická část je zaměřena na způsoby a metody srovnání v prostoru. Součástí jsou ...