dc.contributor.advisor | Křišťan, Alois | |
dc.contributor.author | Šefrányová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:53:58Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:53:58Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2291 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá fenoménem internetu především ve smyslu jeho
komunikačního paradigmatu. Snaží se popsat a objasnit komunikační funkci internetu, rozlišit a popsat základní principy komunikace na internetu, definovat pojem virtualita a nakonec najít vztah mezi interpersonální a mediovanou komunikací. Větší kapitola se bude věnovat i komunikaci pedagogické a závěr práce vyvodí důsledky internetové komunikace na komunikaci pedagogickou. | cze |
dc.format | 80 s. (24 172 sl. 166 043 zn.) | |
dc.format | 80 s. (24 172 sl. 166 043 zn.) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | elektronická média | cze |
dc.subject | elektronická komunikace | cze |
dc.subject | internet | cze |
dc.subject | interpersonální
komunikace | cze |
dc.subject | mediovaná komunikace | cze |
dc.subject | virtualita | cze |
dc.subject | pedagogická komunikace | cze |
dc.subject | electronic media | eng |
dc.subject | electronic communications | eng |
dc.subject | internet | eng |
dc.subject | interpersonal
communication | eng |
dc.subject | mediated communication | eng |
dc.subject | virtuality | eng |
dc.subject | pedagogical
communication | eng |
dc.title | Komunikační paradigma internetu a jeho důsledky pro pedagogickou komunikaci | cze |
dc.title.alternative | Internet communication paradigma and its implications for pedagogical communication | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 15943 | |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis mainly deals with the phenomenon of the Internet in mening of its
communication paradigm. It tries to describe and explain the function of Internet
communication, to differentiate and describe the basic principles of communication
on the Internet, defining the concept of virtuality and finally find a relationship between interpersonal and mediated communication. The larger section will be devoted to pedagogical communication and conclusion of the work will draw the consequences of online communication on communication in education. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |