dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Šulcová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:23:16Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:23:16Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1996 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá především pedagogickou dramaturgií, konkrétně dramaturgií v pedagogice zážitku.
Na začátku jsou uvedené příklady nejznámějších druhů dramaturgie vyskytující se v současné době, kam lze zahrnout dramaturgii filmu a divadla. Poté vymezení dramaturgie z hlediska pedagogického a přesnější vymezení tohoto termínu v zážitkové pedagogice. K pochopení kontextu vzniku této specifické disciplíny jsou uvedeny teoretické pilíře dramaturgie a dělení dramaturgie podle fází, od prvotní myšlenky, až po realizaci kurzu či programu. Ke slovu se dostává také dramaturgická vlna, přednostně pak dramaturgický oblouk a jeho počin, jejich příklady a využití v praxi. Tématem na závěr jsou uvedené příklady využití dramaturgie ve specifických podmínkách. | cze |
dc.format | 53 s., 4 s. obr. příloh. | |
dc.format | 53 s., 4 s. obr. příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dramaturgie / dramaturgická práce | cze |
dc.subject | pedagogika zážitku / zážitková pedagogika | cze |
dc.subject | kurzy | cze |
dc.subject | program | cze |
dc.subject | příprava | cze |
dc.subject | tvorba | cze |
dc.subject | Prázdninová škola Lipnice | cze |
dc.subject | dramaturgy / dramaturgical work | eng |
dc.subject | pedagogy experience / experiences pedagogy | eng |
dc.subject | courses | eng |
dc.subject | program | eng |
dc.subject | preparation | eng |
dc.subject | creation | eng |
dc.subject | School holiday Lipnice | eng |
dc.title | Dramaturgie jako dovednost zážitkového pedagoga | cze |
dc.title.alternative | Dramaturgy as skill of adventure pedagogue | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 17133 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals mainly with teaching dramaturgy, particularly dramaturgy in the pedagogy of experience.
At the beginning are the best known examples of species dramaturgy occuring at the present time, which can include dramaturgy of film and theater. After the definition of dramaturgy in terms of educational and precise definition of that term in experiential education. To understand the kontext of this specific discipline are given theoretical pillars of dramaturgy and dividing by stage, from initial idea to the implementation of the course or program. The word is getting a dramturgical wave, preferebly the dramaturgical arc and feat, their examples and use in practice. Theme at the end of those examples of the use of dramaturgy in specific conditions. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |