dc.contributor.advisor | Svobodová, Zuzana | |
dc.contributor.author | Dedková, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:23:09Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:23:09Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1991 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou výuky Etické výchovy na základních školách. Teoretická část obsahuje přehled vývoje etického myšlení , charakteristiku Etické výchovy, cíle a obsah etické výchovy, charakteristiky mladšího školního věku .
Praktická část se zabývá výzkumem výuky Etické výchovy na základních školách v Táboře a blízkém okolí. Výzkum zkoumá zájem o výuku Etické výchovy na těchto základních školách. Výzkum se také zabývá představou o výuce Etické výchovy. Cílem práce je zjištění názorů na výuku Etické výchovy na vybraných základních školách. Zavedení předmětu Etická výchova je v současné době velmi aktuální téma. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | etická výchova | cze |
dc.subject | osobnost učitele etické výchovy | cze |
dc.subject | metody etické výchovy | cze |
dc.subject | 1. a 2. stupeň základní školy | cze |
dc.subject | charakteristika mladšího školního věku | cze |
dc.subject | výzkum | cze |
dc.subject | dotazník. | cze |
dc.subject | ethics education | eng |
dc.subject | personality of an ethics education teacher | eng |
dc.subject | ethics education methods | eng |
dc.subject | the first stage and the second stage of primary school | eng |
dc.subject | characterization of the younger and the older school age | eng |
dc.subject | research | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.title | Výzkum výuky Etické výchovy na ZŠ v Táboře a blízkém okolí | cze |
dc.title.alternative | The Research of Ethics Education at Tábor Primary Schools and in the Nearby Surroundings | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 17125 | |
dc.description.abstract-translated | The paper deals with the field of ethics education at primary schools. The theoretic part includes a survey of the development of ethics theory,
a characterization of ethics education as such, the purposes and content of ethics education, the characterazation of younger school age.
The practical part concerns the research of ethics education at Tábor primary schools and in the nearby surroundings. The research made at these primary schools examines the level of interest that children have in ethics education. It also deals with the overall conception of ethics education. The aim of this paper is to find out about opinions that children have on ethics education. The introduction of ethics education courses at schools is a very relevant topic these days. | eng |
dc.date.accepted | 2010-08-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |