Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.contributor.authorDedková, Iveta
dc.date.accessioned2021-11-19T12:23:09Z
dc.date.available2021-11-19T12:23:09Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1991
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou výuky Etické výchovy na základních školách. Teoretická část obsahuje přehled vývoje etického myšlení , charakteristiku Etické výchovy, cíle a obsah etické výchovy, charakteristiky mladšího školního věku . Praktická část se zabývá výzkumem výuky Etické výchovy na základních školách v Táboře a blízkém okolí. Výzkum zkoumá zájem o výuku Etické výchovy na těchto základních školách. Výzkum se také zabývá představou o výuce Etické výchovy. Cílem práce je zjištění názorů na výuku Etické výchovy na vybraných základních školách. Zavedení předmětu Etická výchova je v současné době velmi aktuální téma.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectetická výchovacze
dc.subjectosobnost učitele etické výchovycze
dc.subjectmetody etické výchovycze
dc.subject1. a 2. stupeň základní školycze
dc.subjectcharakteristika mladšího školního věkucze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectdotazník.cze
dc.subjectethics educationeng
dc.subjectpersonality of an ethics education teachereng
dc.subjectethics education methodseng
dc.subjectthe first stage and the second stage of primary schooleng
dc.subjectcharacterization of the younger and the older school ageeng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleVýzkum výuky Etické výchovy na ZŠ v Táboře a blízkém okolícze
dc.title.alternativeThe Research of Ethics Education at Tábor Primary Schools and in the Nearby Surroundingseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag17125
dc.description.abstract-translatedThe paper deals with the field of ethics education at primary schools. The theoretic part includes a survey of the development of ethics theory, a characterization of ethics education as such, the purposes and content of ethics education, the characterazation of younger school age. The practical part concerns the research of ethics education at Tábor primary schools and in the nearby surroundings. The research made at these primary schools examines the level of interest that children have in ethics education. It also deals with the overall conception of ethics education. The aim of this paper is to find out about opinions that children have on ethics education. The introduction of ethics education courses at schools is a very relevant topic these days.eng
dc.date.accepted2010-08-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam