Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorCeeová, Justina
dc.date.accessioned2021-11-19T12:21:13Z
dc.date.available2021-11-19T12:21:13Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1895
dc.description.abstractPráce se zabývá přínosem výchovy prožitkem pro osobnostní rozvoj pedagoga volného času v rámci jeho profesní přípravy. Na základě teoretického zkoumání některých zásadních prvků výchovy prožitkem (dobrodružství, sebe-zkušenostního učení, cílené zpětné vazby) a klíčových kompetencí osobnosti pedagoga volného času potvrzuje přínos výchovy prožitkem pro rozvoj osobnosti. Zároveň charakterizuje, v čem tento přínos konkrétně pro pedagoga volného času spočívá. Ve svém závěru se práce zabývá otázkou, proč by měl být prostor pro rozvoj osobnosti také na vysokých školách.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchova prožitkemcze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectsebezkušenostní učenícze
dc.subjectpedagog volného časucze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectprofilacecze
dc.subjectosobnostcze
dc.subjectrozvojcze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectexperiental educationeng
dc.subjectself-experience leasingeng
dc.subjectfree time pedagogueeng
dc.subjectkey kompetenceseng
dc.subjectprofileeng
dc.subjectpersonalityeng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjecteducationeng
dc.titleRole vybraných prvků výchovy prožitkem v profilaci pedagoga volného časucze
dc.title.alternativeThe Role of Some Components of Experiential (Experience Based) Education in Leisure Educator's Profilation (Formation)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14418
dc.description.abstract-translatedThis thesis concerns itself with the benefits of the experiental education for the personal development of the free time pedagogue and his professional profile. It validates the deliverables of the experiental education for the development of the personality through theoretical exploration of the basic elements of the experiantal education (like the adventure, self-experiental education and the focused review process). It also characterises where exactly the benefits for the free time pedagogue are. On the basis of the frame educational program, it also explores the question in the conclusion, why this forms of education shall be a part of the university’s educational approacheng
dc.date.accepted2009-06-09
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam