dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Ceeová, Justina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:21:13Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:21:13Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1895 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá přínosem výchovy prožitkem pro osobnostní rozvoj pedagoga volného času v rámci jeho profesní přípravy. Na základě teoretického zkoumání některých zásadních prvků výchovy prožitkem (dobrodružství, sebe-zkušenostního učení, cílené zpětné vazby) a klíčových kompetencí osobnosti pedagoga volného času potvrzuje přínos výchovy prožitkem pro rozvoj osobnosti. Zároveň charakterizuje, v čem tento přínos konkrétně pro pedagoga volného času spočívá. Ve svém závěru se práce zabývá otázkou, proč by měl být prostor pro rozvoj osobnosti také na vysokých školách. | cze |
dc.format | 55 s. | |
dc.format | 55 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchova prožitkem | cze |
dc.subject | zážitková pedagogika | cze |
dc.subject | sebezkušenostní učení | cze |
dc.subject | pedagog volného času | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | profilace | cze |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | rozvoj | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | experiental education | eng |
dc.subject | self-experience leasing | eng |
dc.subject | free time pedagogue | eng |
dc.subject | key kompetences | eng |
dc.subject | profile | eng |
dc.subject | personality | eng |
dc.subject | development | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.title | Role vybraných prvků výchovy prožitkem v profilaci pedagoga volného času | cze |
dc.title.alternative | The Role of Some Components of Experiential (Experience Based) Education in Leisure Educator's Profilation (Formation) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 14418 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis concerns itself with the benefits of the experiental education for the personal development of the free time pedagogue and his professional profile. It validates the deliverables of the experiental education for the development of the personality through theoretical exploration of the basic elements of the experiantal education (like the adventure, self-experiental education and the focused review process). It also characterises where exactly the benefits for the free time pedagogue are. On the basis of the frame educational program, it also explores the question in the conclusion, why this forms of education shall be a part of the university’s educational approach | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-09 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |