dc.contributor.author | Šulistová, Radka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T09:18:34Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T09:18:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/18885 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Kompetence sociální | cze |
dc.subject | kompetenční pojetí výuky | cze |
dc.subject | komunikace s klientem | cze |
dc.subject | pomáhající profese | cze |
dc.subject | sestra | cze |
dc.subject | sociální pracovník | cze |
dc.subject | terciární školství | cze |
dc.subject | terciární vzdělávání | cze |
dc.subject | výukový program | cze |
dc.subject | zkušenostní učení | cze |
dc.subject | zdravotnictví | cze |
dc.subject | akční výzkum. | cze |
dc.subject | Social competence | eng |
dc.subject | conception of education in terms of competence | eng |
dc.subject | communication with a client | eng |
dc.subject | assisting professions | eng |
dc.subject | nurse | eng |
dc.subject | social worker | eng |
dc.subject | tertiary educational system | eng |
dc.subject | tertiary education | eng |
dc.subject | tutorial programme | eng |
dc.subject | experiential leraning | eng |
dc.subject | health service | eng |
dc.subject | action research | eng |
dc.title | Interaktivní chování a komunikace s klientem v pomáhajících profesích ve zdravotně sociální sféře | cze |
dc.title.alternative | Interactive Behaviour and Communication with Clients in Supporting Professions in Health and Social Sphere | eng |
dc.type | disertační práce | cze |
dc.identifier.stag | 20503 | |
dc.date.accepted | 2010-09-21 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Prevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace ve zdravotnictví | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Provazník, Jaroslav | |
dc.contributor.referee | Stuchlíková, Iva | |
dc.contributor.referee | Valenta, Josef | |
dc.description.defence | Protokol o obhajobě doktorské disertační práce
Jméno studenta: Mgr. Radka Šulistová
Školitel: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
Název disertační práce: Interaktivní chování a komunikace s klientem v pomáhajících profesích ve zdravotně sociální sféře
Datum konání obhajoby: 21.9.2010
Průběh obhajoby:
1. Předsedkyně komise seznámil studentku se členy komise.
2. Studentka představila svou práci formou prezentace MS Power Point. Soustředila se na metodiku způsob vyhodnocení dat a závěry. Byl použit akční aplikovaný výzkum, toto metodologické východisko.
3. Školitelka seznámila komise se svým posudkem.
4. Oponenti přednesli své posudky, které jsou veskrze kladné a pozitivní.
5. Otázky kladené studentce.
a/ S jakými výukovými strategiemi jste pracovala?
Re: Pracovala jsem s postupem cílů a edukačních procesů.
b/ Jak vnímáte možnost dramatizace a hraní rolí?
Re: Pokud by byl dostatečný časový prostor lze očekávat i kvalitnější a přirozenější výsledky.
c/ Jak se od sebe liší dovednosti a kompetenční model vzdělávání?
Re: Dovednosti a znalosti jsou v rámci pyramidy nejviditelnější, přičemž kompetenční model je tvořen celou další škálou motivace a rysů.
d/ Jak souvisí kompetenční model přípravy na interakci s pojetím pomáhajícího vztahu
(s širší identitou)?
Re: Model umožňuje možnost zkušenostně pracovat a secvičit modelové situace.
e/ Jak vnímáte možnost modifikovat 360° zpětnou vazbu?
Re: Pokusila jsem se navržený model modifikovat, ovšem narazila jsem na překážky, které se obtížně řešily. Veškeré role se překrývaly (klient - zákazník).
f/ Jací studenti byli součástí výukových programů?
Re: Studenti Ošetřovatelství, porodní asistentky. V rámci komunikace a komunikačních technik, veškeré situace jsou cíleně chybové.
g/ Připomínka prof. Hubíka - metody a techniky nelze zaměňovat.
h/ Akční výzkum je paradigmatického založení a fakticky dolaďuje výzkumná paradigmata.
Hodnocení : prospěla
9 prospěla - 0 neprospěla - 0 zdržuji se | cze |