Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMojžíšová, Adéla
dc.contributor.authorStejskalová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-03T07:57:37Z
dc.date.available2021-12-03T07:57:37Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-08-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/18241
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDěticze
dc.subjectdětská právacze
dc.subjectimplementace Úmluvy o právech dítětecze
dc.subjectvýzkum právního povědomí.cze
dc.subjectChildreneng
dc.subjectchild rightseng
dc.subjectimplementation of the Convention on the Rights of the childeng
dc.subjectresearch on child rights awareness.eng
dc.titleImplementace dětských práv a právního povědomí u dětí školního věku a vzdělávací kurz v oblasti dětských práv formou e-learningucze
dc.title.alternativeImplememtation of childrens rights and legal awareness of school aged children and an educational course of childrens rights through e-learningeng
dc.typedisertační prácecze
dc.identifier.stag12885
dc.date.accepted2008-09-18
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePrevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDunovský, Jiří
dc.contributor.refereeMikloško, Jozef
dc.contributor.refereeŠoltés, Ladislav
dc.description.defenceProtokol o obhajobě doktorské disertační práce Jméno studenta: Mgr. Jana STEJSKALOVÁ Školitel: doc. PhDr. Adéla Mojžíšová, Ph.D. Název disertační práce: Implementace dětských práv a právního povědomí u dětí školního věku a vzdělávací kurz v oblasti dětských práv formou e-learningu Datum konání obhajoby: 18.9.2008 Průběh obhajoby: Studentka představila svou práci formou prezentaci MS PowerPoint. Krátce referovala o teoretických podkladech práce, hlouběji se věnovala výzkumu. Soustředila sena metody ověřování pomocí dvou typů dotazníků. Celkové vyhodnocení e-learningu provedla pomocí SWOT analýzy. Výsledky byly prezentovány ve dvou hlediscích dle Kovaříka - dotazník Melton a dotazník dle Cassase a Sapporitiho. Studentka zdůraznila nutnost individuálního přístupu oproti globálně šířeným informacích o dětských právech u školních dětí. Závěrem byly představeny závěry SWOT analýzy. Oponenti zhodnotili práci jako velmi kvalitní. Školitelka vyzdvihla zejména originální použití dotazníků Sapporitiho v České republice. Dále byl zdůrazněn originální přístup při srovnání a tvorbě e-learningu jako způsobu zlepšení právního povědomí u dětí a možnosti použití jako metodického materiálu pro studenty Ph.D. v zahraničí. Otázky: 1. Dětská práva jsou velmi diskutovaným tématem celosvětově, včetně závěru o zhoršování povědomí u dětáí. Dokážete tuto situaci vysvětlit? 2. Z čeho čerpáte při tvrzení, že 20.století je stoletím dítěte? 3. Jak hodnotíte diskrepanci mezi zdůrazněním práv dětí proti povinnostem? 4. Očekávala jste podstatnější změnu pro srovnání výsledků 2001 a 2005? 5. Proč jste zvolila e-learning v kontextu s University Clemson? 6. V jakém prostředí byl program e-learning vypracován? 7. Zdá se Vám konstrukce dotazníků optimální? Studentka na všechny dotazy zodpověděla. Hodnocení: prospělacze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam