Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrušková, Martina
dc.contributor.authorBartesová, Adéla
dc.date.accessioned2021-12-03T07:53:16Z
dc.date.available2021-12-03T07:53:16Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-05-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/17989
dc.description.abstractAlternativní školy označují vzdělávání, které se odlišuje zcela nebo částečně svými cíli, učebními obsahy, formami učení a vyučování od vzdělávání nabízeného státem nebo jinými tradičními institucemi. V teoretické části bakalářské práce byla použita metoda sekundární analýzy dat. Pro ověření předpokládaných hypotéz a splnění cílů výzkumné části práce byla zvolena metoda dotazování, technika dotazník. Hlavním cílem práce bylo zjistit informovanost české společnosti o možnostech alternativního vzdělávání. Dílčím cílem bylo zmapovat názory veřejnosti na formu tohoto vzdělávání. Předpokládaná hypotéza, že rodiče upřednostňují vzdělávání ve standardních (běžných) školách dané vzdělávací soustavy před vzděláváním alternativním, se potvrdila s jasnou návazností na dílčí hypotézu, která říká, že hlavním důvodem, proč rodiče upřednostňují vzdělávání ve standardních (běžných) školách dané vzdělávací soustavy před vzděláváním alternativním, je neznalost kurikula nabízené alternativy.cze
dc.format83 s., 3 s. příloh
dc.format83 s., 3 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalternativní pedagogické směrycze
dc.subjectdaltonské vzdělávánícze
dc.subjectpedagogika Celestina Freinetacze
dc.subjectinformovanostcze
dc.subjectjenský pláncze
dc.subjectmontessori pedagogikacze
dc.subjectnázory na alternativní vzdělávánícze
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjectalternative education directionseng
dc.subjectdalton educationeng
dc.subjectpedagogy Celestine Freineteng
dc.subjectinformednesseng
dc.subjectJenna planeng
dc.subjectmontessori pedagogyeng
dc.subjectopinions of alternative educationeng
dc.subjectwaldorf pedagogyeng
dc.titlePOVĚDOMÍ ČESKÉ SPOLEČNOSTI O ALTERNATIVNÍCH PEDAGOGICKÝCH SMĚRECHcze
dc.title.alternativeAWARENESS OF THE CZECH SOCIETY ABOUT ALTERNATIVE PEDAGOGICAL TENDECIESeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11082
dc.description.abstract-translatedAlternative schools mean education which differs completely or partly in their aids, teaching contents, forms of leasing and teaching from education offered by state or other traditional institutions. In theoretic part of my thesis a method of secondary analysis of data was used. In order to check supposed hypotheses and to realise the aims of research part are used methods questioning, technique questionnaire. The main aim of the thesis was to find out informedness of the Czech community on possibilities of alternative education. Partial aim was to chart the public’s opinions on form of this kind of education. Estimated hypothesis that parents prefer education of standard (common) schools of given educational system to alternative education was confirmed with a clear sequence to partial hypothesis. Partial hypothesis says that the main mason why parents prefer the standard schools of given educational system to alternative education is curriculum ignorance of offered alternative.eng
dc.date.accepted2008-06-17
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniorycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVlášková, Libuše
dc.description.defenceStudentka prezentovala pomocí power pointu bakalářskou práci, která se zabývala povědomím české společnosti o alternativních pedagogických směrech. Bakalářská práce je kvalitní a autorka dokázala splnit vytýčené cíle. Studentka vysvětlila, jakým způsobem využije práci v praxi. Členové komise hodnotí předloženou práci na vysoké odborné úrovni.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam