dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Nováková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:19:08Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:19:08Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1712 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá otázkou zařazení prvků duchovního rozvoje dětí předškolního věku do RVP. V dokumentu hledá oblasti vzdělávacích obsahů, které se stránkou duchovního rozvoje nepřímo souvisí. Dále popisuje psychologii dítěte předškolního věku s jeho morálním vývojem a cíle náboženské výchovy v předškolním vzdělávání.
Praktická část obsahuje stručnou charakteristiku dětí z II. třídy MŠ Bratrská, Dačice a popis prováděné edukační činnosti zaměřené především na rozvoj imanentní transcedence dětí a její hodnocení. | cze |
dc.format | 33 s. , 20 s. obr. příloh | |
dc.format | 33 s. , 20 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kurikulum | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | multikulturní výchova v MŠ | cze |
dc.subject | křesťanská kultura | cze |
dc.subject | imanentní transcedence | cze |
dc.subject | curriculum | eng |
dc.subject | curriculum framework for pre-school education | eng |
dc.subject | multicultural education in Kindergartens | eng |
dc.subject | Christian culture | eng |
dc.subject | immanent transcedence | eng |
dc.title | RVP a rozvoj duchovního rozměru dítěte v MŠ | cze |
dc.title.alternative | General Education Programme and Development of a Child in a Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10694 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the inclusion of the spiritual development of children preschool age to RVP. In the area looking for educational content to the page indirectly to spiritual development. It also describes the psychology of preschool age child with his moral development and the objectives of religious education in pre-school education.
The practical part contains brief characteristics of children II. Class MŠ Bratrská, Dačice and description of educational activities carried out primarily on development of immanent transcedence children and its evaluation. | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-12 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Náboženská výchova a etika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |