dc.contributor.advisor | Šrajer, Jindřich | |
dc.contributor.author | Laňka, Jiří Ignác | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:19:04Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:19:04Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-06-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1702 | |
dc.description.abstract | Práce pojednává o výchově jako systému, zvláště pak o výchovném systému svatého Jana Boska. Ten je pak porovnáván s výchovnými systémy vybraných alternativních škol, které svou podstatou velmi lidsky přistupují k duši dítěte.
Cílem bakalářské práce je porovnání vybraných problematik, které se autorovi jeví jako významné. Jedná se o určení cílové skupiny, vůči které je výchovný systém zaměřený, výchovné metody, sledované cíle výchovného působení a edukační prostředí. Rovněž bude sledován vztah systému ke křesťanské víře. | cze |
dc.format | 41 s. | |
dc.format | 41 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | preventivní systém | cze |
dc.subject | Montessori | cze |
dc.subject | Waldorf | cze |
dc.subject | alternativní škola | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | metoda | cze |
dc.subject | hodnocení | cze |
dc.subject | výchovný cíl | cze |
dc.subject | edukační prostředí | cze |
dc.subject | prevention system | eng |
dc.subject | Montessori | eng |
dc.subject | Waldorf | eng |
dc.subject | alternative school | eng |
dc.subject | upbringing | eng |
dc.subject | method | eng |
dc.subject | evaluation | eng |
dc.subject | educational objective | eng |
dc.subject | educational environment | eng |
dc.title | POROVNÁNÍ VÝCHOVNÝCH SYSTÉMŮ VYBRANÝCH ALTERNATIVNÍCH ŠKOL S PREVENTIVNÍM SYSTÉMEM DONA BOSKA | cze |
dc.title.alternative | The Comparison of Selected Alternative Schools' Pedagogical Systems with the Don Bosco Preventive System | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10682 | |
dc.description.abstract-translated | The Paper discusses the education and upbringing as a system, and is especially aimed at the Preventive system of Saint John Bosco. The Bosco’s system is then compared to the selected alternative schools’ pedagogical systems, which take humanism as the core of approach to the child’s soul.
The aim of this baccalaureate paper is to compare the selected issues, which the author sees as being important. It is the specification of target group, to which the pedagogical system is aimed at, the upbringing and educational methods, the monitored educational objectives and the educational environment. Also, there is the monitoring of the relationship between the system and the Christianity. | eng |
dc.date.accepted | 2008-09-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pastorační asistence | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Humanitní studia | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |