Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorTichá, Mariecze
dc.contributor.authorUhlířová, Martinacze
dc.contributor.authorSamková, Libušecze
dc.date.accessioned2021-01-18T10:06:29Z
dc.date.available2021-01-18T10:06:29Z
dc.date.issued2016cze
dc.identifier.isbn978-80-905281-3-0cze
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/158
dc.description.abstractPříspěvek je zaměřen na badatelsky orientované vzdělávání jako možnou cestu rozvíjení a zkvalitňování profesionality v přípravě učitelů 1. stupně základní školy. Vzhledem k tomu, že proces bádání vede k domněnkám, hypotetickým odpovědím a ty je třeba ověřit, zaměřili jsme se v poslední době také na rozvíjení uvědomování si potřeby argumentovat, vědomě zařazovat odůvodňování do vyučování matematice.cze
dc.formatp. 222-226cze
dc.language.isoczecze
dc.publisherUniverzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakultacze
dc.relation.ispartofEME2016 Proceedings. Primární matematické vzdělávání v souvislostechcze
dc.subjectbadatelsky orientované vzdělávánícze
dc.subjectrozvíjení profesionality učitelůcze
dc.subject1. stupeň ZŠcze
dc.subjectodůvodňovánícze
dc.subjectConcept Cartoonscze
dc.subjectinquiry based educationeng
dc.subjectdevelopment of teachers' professioneng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectjustificationeng
dc.subjectConcept Cartoonseng
dc.titleBadatelsky orientované vzdělávání jako jedna z cest ke zkvalitňování profesionality učitelůcze
dc.title.alternativeInquiry based education as a way to development of teachers' professioneng
dc.typeConferenceObjectcze
dc.identifier.obd43878850cze
dc.description.abstract-translatedThe contribution focuses on inquiry based mathematics education as a possible way to development and enhancement of teachers' profession, conducted during training of future primary school teachers. Given that the process of inquiry leads to assumptions, hypothetical answers that need to be verified, we focused also on development of the awareness of the need of proper argumentation, and on conscious implementation of justification to mathematics education.eng
dc.peerreviewedyescze
dc.publicationstatuspostprintcze
dc.project.IDGA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výukycze
dc.eventPrimární matematické vzdělávání v souvislostech (20.04.2016 - 22.04.2016, Olomouc)cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam