dc.contributor.author | Uhlířová, Martina | cze |
dc.contributor.author | Samková, Libuše | cze |
dc.date.accessioned | 2021-01-18T10:06:21Z | |
dc.date.available | 2021-01-18T10:06:21Z | |
dc.date.issued | 2016 | cze |
dc.identifier.isbn | 978-80-905281-3-0 | cze |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/157 | |
dc.description.abstract | Příspěvek představuje pedagogický výzkum zaměřený na implementaci badatelsky orientovaného vyučování do univerzitních kurzů matematiky pro budoucí prvostupňové učitele. V hlavní části se věnujeme otázkám souvisejícím s plánováním a vedením ročního badatelsky orientovaného kurzu aritmetiky, např. typologii úloh vhodných pro takový kurz, či často se vyskytující otázce jestli a jak je možné skloubit časově náročné badatelské aktivity s požadavky na obsahovou náplň výuky. Na závěr krátce zmíníme výsledky výzkumu související s postoji budoucích učitelů k matematice a s jejich znalostmi matematického obsahu. | cze |
dc.format | p. 9-14 | cze |
dc.language.iso | cze | cze |
dc.publisher | Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta | cze |
dc.relation.ispartof | EME2016 Proceedings. Primární matematické vzdělávání v souvislostech | cze |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování matematice | cze |
dc.subject | příprava budoucích učitelů | cze |
dc.subject | 1. stupeň základního vzdělávání | cze |
dc.subject | inquiry based mathematics education | eng |
dc.subject | future teachers training | eng |
dc.subject | primary school education | eng |
dc.title | Badatelsky orientované vyučování matematice v přípravě budoucích prvostupňových učitelů | cze |
dc.title.alternative | Inquiry based mathematics education in future primary school teachers' training | eng |
dc.type | ConferenceObject | cze |
dc.identifier.obd | 43878849 | cze |
dc.description.abstract-translated | The contribution introduces an educational research focusing on implementation of inquiry based education into university mathematics courses for future primary school teachers. In the min part we deal with questions related to planning and teaching of one-year inquiry based university course on arithmetic, e.g. typology of suitable tasks, or frequently occurring question whether and how is it possible to combine time-consuming inquiry activities with content requirements. Finally we shortly summarize results of the research related to beliefs and mathematical content knowledge of future primary school teachers. | eng |
dc.peerreviewed | yes | cze |
dc.publicationstatus | postprint | cze |
dc.project.ID | GA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky | cze |
dc.event | Primární matematické vzdělávání v souvislostech (20.04.2016 - 22.04.2016, Olomouc) | cze |