Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorUhlířová, Martinacze
dc.contributor.authorSamková, Libušecze
dc.date.accessioned2021-01-18T10:06:21Z
dc.date.available2021-01-18T10:06:21Z
dc.date.issued2016cze
dc.identifier.isbn978-80-905281-3-0cze
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/157
dc.description.abstractPříspěvek představuje pedagogický výzkum zaměřený na implementaci badatelsky orientovaného vyučování do univerzitních kurzů matematiky pro budoucí prvostupňové učitele. V hlavní části se věnujeme otázkám souvisejícím s plánováním a vedením ročního badatelsky orientovaného kurzu aritmetiky, např. typologii úloh vhodných pro takový kurz, či často se vyskytující otázce jestli a jak je možné skloubit časově náročné badatelské aktivity s požadavky na obsahovou náplň výuky. Na závěr krátce zmíníme výsledky výzkumu související s postoji budoucích učitelů k matematice a s jejich znalostmi matematického obsahu.cze
dc.formatp. 9-14cze
dc.language.isoczecze
dc.publisherUniverzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakultacze
dc.relation.ispartofEME2016 Proceedings. Primární matematické vzdělávání v souvislostechcze
dc.subjectbadatelsky orientované vyučování matematicecze
dc.subjectpříprava budoucích učitelůcze
dc.subject1. stupeň základního vzdělávánícze
dc.subjectinquiry based mathematics educationeng
dc.subjectfuture teachers trainingeng
dc.subjectprimary school educationeng
dc.titleBadatelsky orientované vyučování matematice v přípravě budoucích prvostupňových učitelůcze
dc.title.alternativeInquiry based mathematics education in future primary school teachers' trainingeng
dc.typeConferenceObjectcze
dc.identifier.obd43878849cze
dc.description.abstract-translatedThe contribution introduces an educational research focusing on implementation of inquiry based education into university mathematics courses for future primary school teachers. In the min part we deal with questions related to planning and teaching of one-year inquiry based university course on arithmetic, e.g. typology of suitable tasks, or frequently occurring question whether and how is it possible to combine time-consuming inquiry activities with content requirements. Finally we shortly summarize results of the research related to beliefs and mathematical content knowledge of future primary school teachers.eng
dc.peerreviewedyescze
dc.publicationstatuspostprintcze
dc.project.IDGA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výukycze
dc.eventPrimární matematické vzdělávání v souvislostech (20.04.2016 - 22.04.2016, Olomouc)cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam