Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorSamková, Libušecze
dc.contributor.authorBalko, Ludovítcze
dc.contributor.authorSzarková, Dagmarcze
dc.contributor.authorTichá, Mariecze
dc.contributor.authorRichtáriková, Dagmarcze
dc.date.accessioned2021-01-18T10:06:14Z
dc.date.available2021-01-18T10:06:14Z
dc.date.issued2016eng
dc.identifier.isbn978-80-227-4531-4eng
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/156
dc.description.abstractIn our contribution we focus on the possibility to develop views of proof of future primary school teachers during a university course on arithmetic conducted in inquiry-based manner. We present our classroom interventions aiming to route future primary school teachers towards secure methods of validation and non-empirical argumentation.eng
dc.formatp. 987-998eng
dc.language.isoengeng
dc.publisherSlovak University of Technology in Bratislavaeng
dc.relation.ispartofProceedings, 15th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2016eng
dc.subjectFuture primary school teacherseng
dc.subjectinquiry-based mathematics educationeng
dc.subjectsecure methods of validationeng
dc.subjectnon-empirical argumentationeng
dc.subjectproofeng
dc.subjectBudoucí učitelé 1. stupně ZŠcze
dc.subjectbadatelsky orientované vyučování matematicecze
dc.subjectbezpečné metody validacecze
dc.subjectdeduktivní argumentacecze
dc.subjectdůkazcze
dc.titleDeveloping views of proof of future primary school teacherseng
dc.title.alternativeRozvíjení pohledu na důkaz u budoucích učitelů 1. stupně ZŠcze
dc.typeConferenceObjecteng
dc.identifier.obd43878848eng
dc.description.abstract-translatedV našem příspěvku se zaměřujeme na možnosti rozvíjení pohledu na důkaz u budoucích učitelů 1. stupně ZŠ během univerzitního kurzu aritmetiky vedeného v badatelsky orientovaném smyslu. Představujeme intervence, které měly za cíl dovést budoucí učitele 1. stupně k bezpečným metodám validace a k deduktivní argumentaci.cze
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.project.IDGA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výukyeng
dc.event15th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2016 (02.02.2016 - 04.02.2016, Bratislava)eng


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam