dc.contributor.author | Samková, Libuše | cze |
dc.contributor.author | Balko, Ludovít | cze |
dc.contributor.author | Szarková, Dagmar | cze |
dc.contributor.author | Tichá, Marie | cze |
dc.contributor.author | Richtáriková, Dagmar | cze |
dc.date.accessioned | 2021-01-18T10:06:14Z | |
dc.date.available | 2021-01-18T10:06:14Z | |
dc.date.issued | 2016 | eng |
dc.identifier.isbn | 978-80-227-4531-4 | eng |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/156 | |
dc.description.abstract | In our contribution we focus on the possibility to develop views of proof of future primary school teachers during a university course on arithmetic conducted in inquiry-based manner. We present our classroom interventions aiming to route future primary school teachers towards secure methods of validation and non-empirical argumentation. | eng |
dc.format | p. 987-998 | eng |
dc.language.iso | eng | eng |
dc.publisher | Slovak University of Technology in Bratislava | eng |
dc.relation.ispartof | Proceedings, 15th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2016 | eng |
dc.subject | Future primary school teachers | eng |
dc.subject | inquiry-based mathematics education | eng |
dc.subject | secure methods of validation | eng |
dc.subject | non-empirical argumentation | eng |
dc.subject | proof | eng |
dc.subject | Budoucí učitelé 1. stupně ZŠ | cze |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování matematice | cze |
dc.subject | bezpečné metody validace | cze |
dc.subject | deduktivní argumentace | cze |
dc.subject | důkaz | cze |
dc.title | Developing views of proof of future primary school teachers | eng |
dc.title.alternative | Rozvíjení pohledu na důkaz u budoucích učitelů 1. stupně ZŠ | cze |
dc.type | ConferenceObject | eng |
dc.identifier.obd | 43878848 | eng |
dc.description.abstract-translated | V našem příspěvku se zaměřujeme na možnosti rozvíjení pohledu na důkaz u budoucích učitelů 1. stupně ZŠ během univerzitního kurzu aritmetiky vedeného v badatelsky orientovaném smyslu. Představujeme intervence, které měly za cíl dovést budoucí učitele 1. stupně k bezpečným metodám validace a k deduktivní argumentaci. | cze |
dc.peerreviewed | yes | eng |
dc.publicationstatus | postprint | eng |
dc.project.ID | GA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky | eng |
dc.event | 15th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2016 (02.02.2016 - 04.02.2016, Bratislava) | eng |