dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Hrůzová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:14:43Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:14:43Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1501 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá propojením školního vyučování s muzejními vzdělávacími aktivitami. Zaměřuje se především na možnosti základních škol. Hodnotí, jakým způsobem se může muzeum uplatnit při realizaci vzdělávacích aktivit. Upozorňuje na konkrétní formy vzdělávacích aktivit v muzeu. Podrobně je zaměřena na vymezení jednotlivých výukových metod, které lze upřednostnit v rámci muzejního vyučování. V diplomové práci je vymezena úloha muzejního vzdělávacího programu, který je uplatnitelný v rámci projektového vyučování ve škole. V celé práci je patrná snaha propojit možnosti mimoškolní výuky probíhající v muzeu se školní výukou. Muzejní výuka je chápána jako doplňující
a rozšiřující pro školní výuku. Přesto se však neustále zdůrazňuje jedinečnost muzea. Muzeum díky prostředí odlišného od školy může nabídnout nevšední zážitek spojený s výukou. | cze |
dc.format | 86 s. | |
dc.format | 86 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | muzejní vzdělávací program | cze |
dc.subject | projektová výuka | cze |
dc.subject | výuková metoda | cze |
dc.subject | metodické pomůcky | cze |
dc.subject | lektor v muzeu | cze |
dc.subject | muzejní pedagog | cze |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | museum education program | eng |
dc.subject | project teaching | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | methodological tools | eng |
dc.subject | lecturer at the museum | eng |
dc.subject | museum educator | eng |
dc.title | Muzeum jako místo setkání pedagogiky školní a mimoškolní | cze |
dc.title.alternative | The Museum: A Meeting Point for Formal and Informal Curriculum | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17522 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the linking of school education with museum educational activities. It focuses primarily on the possibility of primary schools. It assesses how the museum can be used in the implementation of educational activities. He draws attention to specific forms of educational activities at the museum. In Detail, it is focused on defining the various teaching methods that can be prioritized in museum education. The thesis describes the role of museum education program, which is applicable in the project classes at school. The entire work points out apparent effort to integrate extracurricular learning opportunities taking place in the museum with school hours. Museum learning is seen as complementary and expanding the classroom. Yet he constantly emphasizes the uniqueness of the museum. Museum with a different environment from the school can offer a remarkable experience associated with teaching. | eng |
dc.date.accepted | 2010-08-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |