Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 741-760 z 2862
-
Možnosti rozvoje stávajícího produktu venkovského ubytovacího zařízení.
(Jihočeská univerzita, 2015) -
Právní úprava evropských společností a jejich využívání v České republice
(Jihočeská univerzita, 2015)Daná bakalářská práce se zabývá právní úpravou evropských společností a jejich využitím v České republice. Úvodem je vysvětlen samotný pojem "evropská společnost", následuje krátké nahlédnutí do minulosti, kde je nastíněn ... -
Využití vstupního zařízení XBOX Kinect
(Jihočeská univerzita, 2015)Tématem bakalářské práce je využití vstupních zařízení Xbox Kinect. Teoretická část se zaměřuje na technickou specializaci, vlastnosti, jednotlivé díly a historii tohoto zařízení a jiných pohybových senzorů. Popisuje také ... -
Možnosti dalšího rozvoje T.I.C. Římov
(Jihočeská univerzita, 2015) -
Rozšíření produktu dětských lázní Kynžvart pro segment dospělých účastníků cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem předložené práce je specifikace produktu dětské lázeňské léčebny v Lázních Kynžvart. Práce se také zabývá komparací s produkty ostatních lázeňských zařízení pro stanovený segment klientů. Na základě průzkumů autor ... -
Právní postavení statutárních orgánů
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem práce je analýza právní úpravy postavení statutárních orgánů, kterou přináší nový zákon o obchodních korporacích a nový občanský zákoník. Práce je zaměřena na popis vztahu mezi obchodní korporací a členy statutárního ... -
Výukový simulátor hospodářské politiky
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením výukového simulátoru hospodářské politiky ve formě webové aplikace. Tento simulátor aplikuje ekonomické modely vyučované v kurzech Makroekonomie 1 a Makroekonomie 2 na Ekonomické ... -
Možnosti rozvoje stávajícího produktu podniku EA hotelový resort S.E.N.
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout možnosti dalšího rozvoje produktu podniku EA hotelový resort SEN v Senohrabech, sídlícího nedaleko Prahy, na základě průzkumu současné nabídky podniku a následného srovnání s ... -
Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby
(Jihočeská univerzita, 2015)Úvodní část této práce se zabývá literárním přehledem, konkrétně, definuje pojmy v oblasti spotřebního chování. Dále popisuje postoje spotřebitelů, jejich formování aspekty, které je mohou ovlivnit. Bližší pozornost je ... -
Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem práce je na základě výzkumu spotřebního a nákupního chování navrhnout možné postupy pro výrobce nebo obchodníky. Cílem je zjistit konkrétní chování konzumentů kávy, jejich zvyky a preference. Dalším cílem je najít ... -
Doporučovací systém pro vybraný e-shop
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat doporučovací systém pro vybraný e-shop, který by na základě své databáze a podle zadání uživatele pomohl vybrat a nabídnout určitý předmět jeho zájmu. V teoretické ... -
Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce je zaměřena na postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se klade důraz na nákupní chování spotřebitelů, modely chování ... -
Vliv předvedení produktu na preference vybraného segmentu zákazníků
(Jihočeská univerzita, 2015)Prezentace zkoumá vliv předvedení produktu- počítačového softwaru Microsoft Windows 8.1 a hardwaru Lenovo Yoga a Nokia Lumia na preference studentů vysokých škol při kupování nových zařízení- počítačů, tabletů a chytrých ... -
Užití Wolfram Alpha - interaktivního výpočetního prostředí pro finanční matematiku
(Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce analyzuje možnosti využití aplikace Wolfram Alpha pro potřeby finanční matematiky. Práce představí vybrané produkty od Wolfram Research. Seznámí čtenáře s prostředím Wolfram Alpha. V teoretické části práce ... -
Matematické modelování kurzu koruny
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato práce celkově popisuje vývoj kurzu koruny vůči americkému dolaru. Úvodní část popisuje jednotlivé kurzy v jednotlivých letech. Čím byly ovlivněny a jak byly ovlivněny a zda-li změna jednoho kurzu měla vliv na změnu ... -
Behaviorální ekonomie - jak drahé je vlastnictví
(Jihočeská univerzita, 2015)Behaviorální ekonomie je spojení mezi ekonomií a psychologií. Speciálně zkoumá lidskou iracionalitu. Jedno z témat behaviorální ekonomie je vlastnictví. Zabývá se vztahem mezi vlastnictvím a cenou. První část mé bakalářské ... -
Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku osobního prodej v roli marketingové komunikace. Cílem této práce je na základě analýzy současné situace v oblasti využívání a vnímání osobního prodeje navrhnout změny v ... -
Vnímání regionální značky
(Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a ... -
Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v neziskové organizaci Český svaz ochránců přírody Vlašim. V teoretické části je uveden popis pojmů, jako je marketingová komunikace, nástroje komunikačního ... -
Vnímání regionální značky
(Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická ...