Zobrazují se záznamy 741-760 z 2862

    • Možnosti rozvoje stávajícího produktu venkovského ubytovacího zařízení. 

      Vernerová, Jana (Jihočeská univerzita, 2015)
    • Právní úprava evropských společností a jejich využívání v České republice 

      Necid, Martin (Jihočeská univerzita, 2015)
      Daná bakalářská práce se zabývá právní úpravou evropských společností a jejich využitím v České republice. Úvodem je vysvětlen samotný pojem "evropská společnost", následuje krátké nahlédnutí do minulosti, kde je nastíněn ...
    • Využití vstupního zařízení XBOX Kinect 

      Předota, Jan (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tématem bakalářské práce je využití vstupních zařízení Xbox Kinect. Teoretická část se zaměřuje na technickou specializaci, vlastnosti, jednotlivé díly a historii tohoto zařízení a jiných pohybových senzorů. Popisuje také ...
    • Možnosti dalšího rozvoje T.I.C. Římov 

      Žáčková, Petra (Jihočeská univerzita, 2015)
    • Rozšíření produktu dětských lázní Kynžvart pro segment dospělých účastníků cestovního ruchu 

      Zívalová, Eliška (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem předložené práce je specifikace produktu dětské lázeňské léčebny v Lázních Kynžvart. Práce se také zabývá komparací s produkty ostatních lázeňských zařízení pro stanovený segment klientů. Na základě průzkumů autor ...
    • Právní postavení statutárních orgánů 

      Polívková, Aneta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem práce je analýza právní úpravy postavení statutárních orgánů, kterou přináší nový zákon o obchodních korporacích a nový občanský zákoník. Práce je zaměřena na popis vztahu mezi obchodní korporací a členy statutárního ...
    • Výukový simulátor hospodářské politiky 

      Ondřej, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením výukového simulátoru hospodářské politiky ve formě webové aplikace. Tento simulátor aplikuje ekonomické modely vyučované v kurzech Makroekonomie 1 a Makroekonomie 2 na Ekonomické ...
    • Možnosti rozvoje stávajícího produktu podniku EA hotelový resort S.E.N. 

      Babková, Petra (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout možnosti dalšího rozvoje produktu podniku EA hotelový resort SEN v Senohrabech, sídlícího nedaleko Prahy, na základě průzkumu současné nabídky podniku a následného srovnání s ...
    • Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby 

      Zelenka, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2015)
      Úvodní část této práce se zabývá literárním přehledem, konkrétně, definuje pojmy v oblasti spotřebního chování. Dále popisuje postoje spotřebitelů, jejich formování aspekty, které je mohou ovlivnit. Bližší pozornost je ...
    • Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy 

      Pincová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem práce je na základě výzkumu spotřebního a nákupního chování navrhnout možné postupy pro výrobce nebo obchodníky. Cílem je zjistit konkrétní chování konzumentů kávy, jejich zvyky a preference. Dalším cílem je najít ...
    • Doporučovací systém pro vybraný e-shop 

      Vosátka, Pavel (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat doporučovací systém pro vybraný e-shop, který by na základě své databáze a podle zadání uživatele pomohl vybrat a nabídnout určitý předmět jeho zájmu. V teoretické ...
    • Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby 

      Heřmanová, Eva (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se klade důraz na nákupní chování spotřebitelů, modely chování ...
    • Vliv předvedení produktu na preference vybraného segmentu zákazníků 

      Havelec, David (Jihočeská univerzita, 2015)
      Prezentace zkoumá vliv předvedení produktu- počítačového softwaru Microsoft Windows 8.1 a hardwaru Lenovo Yoga a Nokia Lumia na preference studentů vysokých škol při kupování nových zařízení- počítačů, tabletů a chytrých ...
    • Užití Wolfram Alpha - interaktivního výpočetního prostředí pro finanční matematiku 

      Kubeš, Jiří (Jihočeská univerzita, 2015)
      Bakalářská práce analyzuje možnosti využití aplikace Wolfram Alpha pro potřeby finanční matematiky. Práce představí vybrané produkty od Wolfram Research. Seznámí čtenáře s prostředím Wolfram Alpha. V teoretické části práce ...
    • Matematické modelování kurzu koruny 

      Sýkorová, Hana (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato práce celkově popisuje vývoj kurzu koruny vůči americkému dolaru. Úvodní část popisuje jednotlivé kurzy v jednotlivých letech. Čím byly ovlivněny a jak byly ovlivněny a zda-li změna jednoho kurzu měla vliv na změnu ...
    • Behaviorální ekonomie - jak drahé je vlastnictví 

      Bodešínská, Tereza (Jihočeská univerzita, 2015)
      Behaviorální ekonomie je spojení mezi ekonomií a psychologií. Speciálně zkoumá lidskou iracionalitu. Jedno z témat behaviorální ekonomie je vlastnictví. Zabývá se vztahem mezi vlastnictvím a cenou. První část mé bakalářské ...
    • Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci 

      Smrtková, Luisa (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku osobního prodej v roli marketingové komunikace. Cílem této práce je na základě analýzy současné situace v oblasti využívání a vnímání osobního prodeje navrhnout změny v ...
    • Vnímání regionální značky 

      Přívětivá, Iva (Jihočeská univerzita, 2015)
      Bakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a ...
    • Marketingová komunikace v neziskovém sektoru 

      Moravcová, Aneta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v neziskové organizaci Český svaz ochránců přírody Vlašim. V teoretické části je uveden popis pojmů, jako je marketingová komunikace, nástroje komunikačního ...
    • Vnímání regionální značky 

      Němcová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2015)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická ...