Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 701-720 z 2862
-
Zvířata - aspekty účetního vykazování, oceňování v podmínkách Českých účetních předpisů
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce řeší účetním problém, který se zabývá vykazováním a oceňováním zvířat v podmínkách Českých účetních předpisů. Obsahem této práce je charakteristika zvířat v účetnictví, účetní vykazování a oceňování ... -
Zhodnocení zaměstnaneckého poměru - právní aspekty, daňové aspekty v podmínkách ČR
(Jihočeská univerzita, 2015)Teoretická část bakalářské práce vysvětluje základní pojmy spojené se zaměstnáváním. Jedná se o termíny: řízení lidských zdrojů, získávání pracovníků, agenturní zaměstnávání. Dále je v praktické části popsána problematika ... -
Účetní podvody, účetní chyby - účetní, daňové a právní aspekty v legislativních podmínkách ČR
(Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce je celkově zaměřena na problematiku hlavních oblastí účetních podvodů a účetních chyb v legislativních podmínkách ČR a vyhodnocení účetních, daňových a právních aspektů. První část se zabývá vymezením ... -
Rezervy - aspekty účetní a daňové v rámci Českých účetních a daňových předpisů
(Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce je zaměřena na daňové a účetní rezervy v rámci Českých účetních a daňových předpisů. Cílem bakalářské práce je zhodnocení účetních a daňových aspektů a zákonných rezerv v legislativních podmínkách České ... -
Dlouhodobá aktiva v zemědělském podniku - účetní, daňové a právní aspekty v podmínkách ČR
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této práce je poukázat na odlišnosti v účtování dlouhodobých aktiv u zemědělského podniku. V tomto odvětví se účetní jednotka potýká s řadou specifických případů a přitom musí akceptovat obecné účetní zásady. Tato ... -
Destinace Pelhřimovsko na trhu cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek ... -
Seniorský cestovní ruch na Vyškovsku
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení současného stavu a možností pro cestování seniorů na základě analýzy nabídky destinace Vyškovsko a zjištění potřeb a požadavků vybraného segmentu. Na základě zjištěných poznatků ... -
Výběr účetního programu pro firmu
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem práce je vybrat a doporučit konkrétní firmě účetní program, který by nejlépe splňoval požadavky firmy na evidenci účetních dat. Účetní software je nezbytnou součástí a nástrojem pro řízení účetnictví a daňové evidence. ... -
Účetní výkazy, jejich struktura a sestavení v účetních softwarech
(Jihočeská univerzita, 2015)Teoretická část této práce je zaměřena na význam a funkce účetních výkazů. Pak následuje charakteristika hlavních finančních výkazů: rozvahy, která poskytuje informace o finanční pozici společnosti, výkazu zisku a ztráty, ... -
Mzdová agenda a její zpracování v různých účetních programech
(Jihočeská univerzita, 2015)Práce se zabývá personální a mzdovou agendou z pohledu účetních softwarů Pohoda a EKONOM. Teoretická část zahrnuje vymezení personalistiky, definování mzdy a její výpočet, pracovně-právní vztah s odkazem na zákoník práce. ... -
Daně v účetnictví osoby samostatně výdělečně činné
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem bakalářské práce je analyzovat problematiku daní v účetnictví osoby samostatně výdělečně činné. Pro snadnější pochopení problematiky, jsou nejprve vysvětleny některé hlavní pojmy daňové teorie a daňového systému České ... -
Analýza zúčtovacích vztahů ve firmě
(Jihočeská univerzita, 2015)Hlavní náplní této bakalářské práce je problematika zúčtovacích vztahů. Zaměřuje se hlavně na jejich charakteristiku a účtování. V práci jsou charakterizovány pohledávky a závazky z obchodních vztahů, vůči zaměstnancům, ... -
Lednicko-Valtický areál jako destinace na trhu cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2015)Zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a ... -
Destinace Prácheňsko na trhu cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Prácheňsko, stanovení konkurenční výhody destinace a navržení způsobu jejího prosazování. K analýze současného stavu Prácheňska sloužila ... -
Fundraising neziskové organizace
(Jihočeská univerzita, 2015)Teoretická část této práce charakterizuje neziskovou organizaci a její jednotlivé formy. V této části jsou uvedeny jednotlivé možnosti financování těchto neziskových organizací. Tato část také definuje pojem fundraising a ... -
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
(Jihočeská univerzita, 2015)Téma bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení odstranění nedostatků. V teoretické části ... -
Povinné ručení podle nové legislativy
(Jihočeská univerzita, 2015)V roce 2014 začal být účinný nový občanský zákoník a s ním spojené změny. Jedna ze zásadních změn se objevila v části náhrada škody, která úzce souvisí s vyplácením vyššího pojistného plnění a v konečném důsledku i se ... -
Zaměstnanci vyžadující zvláštní péči
(Jihočeská univerzita, 2015)V současnosti se téměř každý vrcholový manažer potýká se stresem a s následky s ním spojenými. Toto téma pojednává o dvou základních skupinách pracujících profesích, jejichž součástí je zvýšené riziko, řešení problémů a ... -
Psychologický profil manažera
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem mé bakalářské práce je zjistit psychologický profil osobnosti manažera a jeho vlastností a navrhnout možnost jeho profesního rozvoje. V teoretické části popisuji charakteristiku osobnosti, osobnosti manažera a nároky ... -
Vliv firemní komunikace na pracovní výkonnost
(Jihočeská univerzita, 2015)Úvodní teoretická část je zaměřená na problém vlivu firemní komunikace na pracovní výkonnost, jinými slovy jak by manažeři měli komunikovat se zaměstnanci, aby byla zajištěna jejich nejvyšší výkonnost a motivovanost k ...