Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 441-460 z 2862
-
Skončení pracovního poměru
(Jihočeská univerzita, 2016)Bakalářská práce je zaměřena na téma skončení pracovního poměru. Jejím hlavním cílem je poskytnout teoretický výklad platné právní úpravy a ve světle zjištěných poznatků demonstrovat praktické dopady této úpravy na několika ... -
RSA algoritmus a jeho využití v elektronické komunikaci s orgány státní správy
(Jihočeská univerzita, 2016)Tato bakalářská práce se zaměřuje na RSA algoritmus a jeho využití v elektronické komunikaci. RSA algoritmus je v současnosti jedním z nejpoužívanějších asymetrických šifrovacích algoritmů. V roce 1977 jej navrhli matematici ... -
Využití vícekriteriálního hodnocení pro rozhodnutí o optimální variantě nákupu osobního automobilu nižší třídy
(Jihočeská univerzita, 2016)Teoretická část bakalářské práce popisuje principy a metody vícekriteriálního rozhodování, které jsou považovány za velmi efektivní nástroje k řešení komplexních rozhodovacích problémů. Teoretické znalosti ohledně ... -
Finanční analýza ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2016)Tato bakalářská práce se zabývá tématem finanční analýzy ve vybraném podniku, jehož hlavní činností je pekárenská a cukrárenská výroba a také se zabývá maloobchodem. Cílem této práce je provést finanční analýzu vybraného ... -
Plán rozvoje obce (do 500 obyvatel)
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem této bakalářské práce je najít srozumitelné, jednoduché a přenositelné mechanismy pro zlepšení nabídky informačního servisu nejmenších obcí. Pro účely této práce bylo vybráno 10 obcí v okrese Tábor. Byla provedena ... -
Potravinové banky v podmínkách České republiky
(Jihočeská univerzita, 2016)Tématem této bakalářské práce jsou potravinové banky v podmínkách České republiky. Cílem je identifikace obecné praxe potravinových bank pomocí dotazníkového šetření. Dalším cílem je popis Národní potravinové sbírky z ... -
Fairtradová káva na českém trhu
(Jihočeská univerzita, 2016)Tato bakalářská práce pojednává o fairtradové kávě na českém trhu. Teoretický přehled podává základní informace o kávě, o systému fair trade a o fairtradové kávě. Praktická část je zaměřena na identifikaci dostupného ... -
Fairtradové kakaové boby, kakao a čokoláda na českém trhu
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem bakalářské práce je zmapování situace na českém trhu s fairtradovými výrobky z kakaa a čokolády, a přiblížit, jak funguje fair trade pro pěstitele a obchodníky. V rámci konceptu fair trade je popsán certifikační ... -
Atlas cestovního ruchu Jižních Čech
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem této bakalářské práce je ukázat možnosti využití geografických informačních systémů pro kartografickou tvorbu v cestovním ruchu. Práce se zabývá sestavením několika tematických map do atlasu cestovního ruchu Jižních ... -
Maloobchodní dostupnost v Kraji Vysočina
(Jihočeská univerzita, 2016)Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodní dostupností v Kraji Vysočina. Jako maloobchodní jednotky byly zvoleny hypermarkety, těch se na Vysočině nachází 14 a provozují je tři společnosti. Jedná se, o AHOLD Czech Republik, ... -
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českokrumlovsko)
(Jihočeská univerzita, 2016)Hlavním cílem práce byla identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků cestovního ruchu v Českokrumlovském regionu a posouzení souladu mezi jejich představou a reálným stavem. Bylo zjišťováno vnímání kvantity ... -
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Strakonicko)
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem bakalářské práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Strakonicka a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ... -
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Jindřichohradecko)
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem práce byla identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Jindřichohradecka a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Dále bylo zkoumáno vnímání kvantity a kvality nabídky cestovního ruchu v ... -
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českobudějovicko)
(Jihočeská univerzita, 2016)Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků Českobudějovicka. Jedná se o porovnání představ samotných návštěvníků s reálným stavem služeb cestovního ruchu. Konkrétně jak ... -
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Prachaticko)
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem bakalářské práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Prachaticka a posouzení souladu jejich představ s reálnými zkušenostmi. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ... -
Karlovy Vary jako lázeňská destinace evropského významu
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení Karlových Varů jako lázeňské destinace evropského významu, zjištění silných a slabých stránek destinace a porovnání její tržní pozice s vybranými konkurenčními destinacemi. Na základě ... -
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Táborsko)
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Táborska a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném ... -
Inovace produktu vybraného podniku cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2016)Tato bakalářská práce se zabývá inovacemi v podniku cestovního ruchu. Cílem práce je zanalyzovat současný produkt firmy a přání a potřeby potencionálních zákazníků. Na základě těchto analýz potom doporučit pro firmu ideální ... -
Zemědělský pacht jako prostředek k zajištění výroby
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem této práce je zpracování zemědělského pachtu jako prostředku k zajištění výroby. Zvolené téma je na základě výzkumu primárně zaměřeno na porovnání délky pachtu a pachtovného (peněžní či naturální plnění) a další ... -
Marketingová komunikace značky Fairtrade
(Jihočeská univerzita, 2016)Bakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a Fairtradových produktů na trhu ve vybrané firmě. Cílem práce je v této společnosti zjistit dosud využívané nástroje marketingové komunikace značky ...