dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Kučera, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:14:38Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:14:38Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-06-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1495 | |
dc.description.abstract | Tato práce je věnována osobnosti pedagoga volného času a smyslu jeho poslání:
V první části je rozebírána samotná pedagogika a pedagogika volného času s ohledem na jediný cíl, na výchovu. Dále se zabývá problematikou pedagoga volného času. Druhá část je věnována otázce důležitosti osobnosti pedagoga z různých úhlů pohledu. Na pedagoga volného času je nahlíženo jako na charismatickou, kreativní, motivující a výjimečnou osobnost, kouče a autoritu, která vede tentokrát k možnosti seberealizace a sebevýchově ve volném čase. Ve třetí, poslední části, se více odhaluje poslání výchovy a směřování sebevýchovy k cíli vychovat dospělou osobnost ve volném čase skrze odpovědi na otázky po smyslu a smysluplném konání. | cze |
dc.format | 83 s. | |
dc.format | 83 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Pedagogika | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | výchova a vzdělání | cze |
dc.subject | charakter | cze |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | smysl práce | cze |
dc.subject | Pedagogy | eng |
dc.subject | free time pedagogy | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | charakter | eng |
dc.subject | kreativity | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | sense of work | eng |
dc.title | Osobnost pedagoga volného času a smysl jeho práce | cze |
dc.title.alternative | Personality of Freetime Pedagogue and Meaning of his Work | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 16176 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on personality of free time pedagogue and meaning of his work:
The first part examines pedagogy itself and pedagogy of free time having regard to single objective, to education. Also deals with issues of free time pedagogue. The second part is focused on the importance of personality of free time pedagogue from different perspectives. Free time pedagogue is considered charismatically, creative, motivating and unique personality, coach and authority, which leads to the possibility of self-realization and self-education in free time. The third and the last part reveals more of the mission of education and direction to self-education to purpose educate adult personality in their free time through the answers to the questions of meaning and meaningful event. | eng |
dc.date.accepted | 2009-09-09 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |