Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMišovič, Ján
dc.contributor.authorKrejsa, Zdeněk
dc.date.accessioned2021-11-19T12:14:23Z
dc.date.available2021-11-19T12:14:23Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1481
dc.description.abstractPráce se zabývá etickým odkazem vzdělávání o holocaustu v projektech, které realizuje KreBul, o.s. Teoretická část charakterizuje multikulturní výchovu a současný svět jako svět setkávání různých kultur, zaměřuje se na problematiku genocidy Židů za druhé světové války. Ve druhé části teoretického vstupu jsou pak představeny jednotlivé aktivity KreBul, o.s., směřující ke vzdělávání o holocaustu v duchu multikulturní výchovy. V praktické části je posuzováno vnímání a pochopení událostí spojených s holocaustem, se zaměřením na hodnocení přednáškové činnosti. Interpretací a analýzou jednotlivých odpovědí respondentů je získán pohled mladých lidí na téma holocaustu, zejména etický pohled na vzdělávání o událostech konce druhé světové války a vnímání některých etických kategorií (zlo, utrpení).cze
dc.format89 s., 9 s. příloh
dc.format89 s., 9 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmultikulturní výchovacze
dc.subjecttolerancecze
dc.subjectpluralismuscze
dc.subjectholocaustcze
dc.subjectpochod smrticze
dc.subjectmulticultural educationeng
dc.subjecttolerationeng
dc.subjectpluralismeng
dc.subjectholocausteng
dc.subjectdeath marcheng
dc.titleEtický odkaz vzdělávání o holocaustu v projektech KreBul, o.s.cze
dc.title.alternativeThe Ethical Heritage of The Holocaust Education in Projects of KreBul o.s.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15959
dc.description.abstract-translatedThesis concerns about ethical heritage of the holocaust education in projects which are realized by KreBul, o.s. In theoretical part, the multicultural education and of present world was chracterized as a world of meeting different cultures; it is focused on the issue of the Jewish genocide in World War II. In the second stage of theoretical part, there are introduced particular activities of KreBul, o.s., which are oriented on the holocaust education in the spirit of multicultural enlightenment. Perception and understanding of events linked with the holocaust with a focus on the classification of lectural activities is considered in practical part of the thesis. Viewpoint of young people on the theme of the holocaust is gained by interpretation and analysis of individual answers of respondents; particulary the ethical viewpoint on education about events from the end of World War II and perception of some ethical categories (evil, suffering).eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEtika v sociální prácicze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam