dc.contributor.advisor | Kovářová, Irena | |
dc.contributor.author | Chaloupková, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:14:21Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:14:21Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1479 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá možnostmi využití moderního umění ve volném čase. Teoretická část charakterizuje pedagogické koncepce Bauhausu, Paula Kleea a Wassily Kandinskeho. Zabývá se problematikou vnímání uměleckého díla a vývojem
a současnou situací umělecké výchovy na školách, ale i v rámci volného času.
Praktická část využívá tyto teoretické poznatky a aplikuje je do praxe. Pro lepší orientaci je projekt rozdělen do dvou oddílů. Cílem prvního je aplikace integrální metody v umělecké výchově. Druhý se orientuje na práci s elementárními výrazovými prostředky. | cze |
dc.format | 106 s., 20 s. obr. příloh | |
dc.format | 106 s., 20 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Bauhaus | cze |
dc.subject | Paul Klee | cze |
dc.subject | Wassily Kandinsky | cze |
dc.subject | výchova uměním | cze |
dc.subject | výtvarná výchova na školách | cze |
dc.subject | umění ve volném čase | cze |
dc.subject | integrace výtvarného umění | cze |
dc.subject | práce s výrazovými prostředky | cze |
dc.subject | Bauhaus | eng |
dc.subject | Paul Klee | eng |
dc.subject | Wassily Kandinsky | eng |
dc.subject | education with the arts | eng |
dc.subject | art objects at schools | eng |
dc.subject | art in the leisure time | eng |
dc.subject | integration of plastic arts and painting | eng |
dc.subject | work with the expressive means | eng |
dc.title | Možnosti využití moderního umění ve volnočasových aktivitách | cze |
dc.title.alternative | The Possibilities To Use Modern Art In The Leisure Time Activities | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 15947 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with the possibilities to use modern art in the leisure time. The theoretical part charakterises the pedagogical conceptions of Bauhaus, Paul Klee and Wassily Kandinsky. It deals with the issue of the artwork reception and with the developement and present circumstances of the art education at schools but also in terms of the leisure time.
The practically part makes use of this theoretical knowledge and apllies it to the practices. For a better orientation is the project divided into two sections. The aim of the first part is the aplication of the integral method in the art education. The second part focuses on the work with the expressive means. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |