dc.contributor.advisor | Kovářová, Irena | |
dc.contributor.author | Pletková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:14:19Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:14:19Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1477 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na rozvoj tvořivosti dětí mladšího školního věku v rámci pedagogiky volného času. Práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou
a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé pojmy týkající se tvořivosti, dále různé pohledy na tvořivost, bariéry tvořivosti, jejich překonávání
a také vztahu rodiny a tvořivého dítěte.
V praktické části je práce zaměřena na tvorbu a uskutečnění projektu, který vytváří osnovy pro vzorové hodiny dětí mladšího školního věku. V projektu je sledována myšlenka vícestupňové struktury práce s dětmi v navazujících cyklech. Projekt je uskutečňován v pěti postupně na sebe navazujících krocích tak, aby byly využity všechny možnosti daného zařízení a stupňován důraz na postup v tvorbě dětí. | cze |
dc.format | 103 s., 15 s. obr. příloh | |
dc.format | 103 s., 15 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | aktivity | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | rozvoj tvořivosti | cze |
dc.subject | bariéry v tvořivosti | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | tvořivé myšlení | cze |
dc.subject | tvořivé dítě | cze |
dc.subject | leisure time activities | eng |
dc.subject | leisure time education | eng |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | creativity development | eng |
dc.subject | creativity barriers | eng |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | creative thinking | eng |
dc.subject | creative child | eng |
dc.title | Rozvoj výtvarné tvořivosti dětí v rámci PVČ - mladší školní věk | cze |
dc.title.alternative | Developement to Art Activity of Children of Younger School Age in the Pedagogy of Leisure Time | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 15944 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on development of creativity in younger school-age children within the scope of leisure time education. The thesis is divided into
a theoretical and a practical part. The theoretical part describes various terms relating to creativity, various views of creativity, creativity barriers and their overcoming, and the relationship between a family and a creative child.
The practical part of the thesis is focused on elaboration and implementation of a project creating the syllabi of sample lessons for younger school-age children. Following the idea of a multi-stage structure of work with children in consecutive cycles, the project is implemented in five consecutive steps allowing utilization of all opportunities offered by the particular facility and gradation of the emphasis on advancement in creative activities of children. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |